Кабінет лікаря, черга пацієнтів під дверима. Ось-ось нарешті буде можливість зайти до лікаря. Але раптом у кабінет із серйозним, заклопотаним обличчям заходить інший пацієнт, якого проводить чи то лікар, чи то медсестра. І так може повторюватися кілька разів. "Провідники" є майже до кожного кабінету. Причому чим довша черга, тим більше пацієнтів не з черги. А ті, які чемно стоять у черзі, лише пошепки обурюються одне одному. Скаржитися зазвичай нікому не наважуються, адже рано чи пізно потрапиш до того лікаря, а він може й образитися на критику.
Подібна практика "провідників" – це не лише проблема лікарень. Таке явище є у всіх державних установах. Родичів, знайомих проводять до кабінетів у судах, різних департаментах, управліннях.
Жити "за блатом", "за знайомством" звикли ще з радянських часів. Всі поспішають, не зважають на оточуючих і не переймаються нічим.
Чому в держустановах, лікарнях досі не навчилися якісно організовувати роботу? Є прийом за попереднім записом, конкретна дата, час. І це зручно і відвідувачам, і працівникам. А доки такої практики у нас не запровадили, чесним доводиться вистоювати у чергах годинами, а нахабні прошмигують у кабінет "за знайомством".
15-02-2013, 11:23
0
17 415