Найчастіше в редакції "МБ" ми отримуємо скарги на комунальні послуги. І хоч вони стрімко ростуть у цінах, але якість послуг, а особливо ставлення до споживачів іноді дивують. Подекуди воно зовсім нелюдяне. Мало хто зважає на обставини, у які потрапив споживач, бо головне – отримати з нього борг.
Так, два тижні тому до редакції зателефонувала жінка і поскаржилася, що вона у найхолодніший день зими раптово залишилася без світла, а виявила це сім’я зовсім випадково.
Пані Наталя мешкає з однорічною дитиною та двома пенсіонерами. У будинку гріються за допомогою електроконвекторів, тому залишитися за –15 градусів вночі без опалення було дуже неприємно. Жінка платить за електрику дуже багато. Вона одразу визнала, що заборгувала за неї майже сім тисяч гривень, бо не сплачувала чотири місяці. Та найбільше її обурило, що про відключення ніхто не повідомив.
"Удень зникло світло. Ми подумали, що тривають ремонтні роботи, і терпляче чекали. Тим часом у будинку ставало дедалі холодніше. У мене однорічна дитина, потрібно, щоби у домі було тепло. А ось коли ввечері у вікнах сусідів світло з’явилося, а у нас ні, я захвилювалася. Мороз, холодно. Але кого це цікавить", – розповідала Наталя Кирстюк.
Сім’я ледве дочекалася ранку. Лише коли жінка зателефонувала у кол-центр Чернівецької енергетичної компанії, їй пояснили, що відключили через борг.
"Так, я визнаю – ми заборгували, але щомісяця намагалися закинути трохи грошей, щоби бачили, що сплачуємо. Та це не допомогло. Звісно, я одразу кинулася сплачувати борг, позичила гроші і вже цього ж дня все зробила. Але коли знову зателефонувала запитати про відновлення світла, мені повідомили, що підключать упродовж трьох днів, – згадує жінка. – Уявляєте, мороз, у будинку холодно… Як я не просила, мене ніхто не слухав. А ще довелося сплатити за підключення. Я плакала, просила підключити, бо у мене однорічна дитина, але нічого не допомагало. Пішла сама туди і просила підключити".
Того ж дня світлопостачання відновили. За це жінка заплатила 1700 гривень.
"Чомусь нас відключили від мережі на стовпі. Підключення у такому разі значно дорожче. Мало того, що ми не отримували жодного попередження про це, то ще й від’єднали повністю від мережі. Часто боржників відключають від електрики на лічильнику, і тоді відновлення енергопостачання коштує приблизно 400 гривень. Я заплатила 1700. Електрики приїхали, підключення у них зайняло до 10 хвилин. А грошей коштує чимало. Звісно, ніхто мені не пояснив, чому це зробили саме так. Дуже прикро, що ніхто не рахувався з обставинами, ніхто не зателефонував і не попередив про це. Це було нелюдяно", – обурюється жінка.
Я намагалася з’ясувати ситуацію у Чернівецькій енергетичній компанії. Просили надати пояснення щодо боржників, пояснити, кому можуть відрізати електрику. Тут взяли контакти, пообіцяли повідомити пізніше – і більше жодної реакції. То що вже можна говорити про боржників…
11-02-2022, 12:16
0
3 088