Після двох років з того часу, як я отримала водійське посвідчення, нарешті змогла придбати авто. Та з’ясувалося, що воно не тільки полегшує життя, а й додає клопотів. Особливо, якщо автомобіль не новий. Тож уже через три тижні з’явилася перша проблема: почали зависати оберти двигуна.
Почала підшукувати нормальну й недорогу станцію техобслуговування. Знайома порадила майстерню поблизу Калинівського ринку, адже сама там завжди ремонтує автомобіль.
Я зателефонувала майстру і того ж дня поїхала до нього. Він оглянув авто, проблему знайшов у датчику холостого ходу. Спочатку його прочистив, а згодом сказав, що варто б таки купити новий.
Після прочистки датчика машина почала заводитися з горем навпіл, з 5-10-го разу. Я знову зателефонувала майстру. "Це може бути через датчик, треба міняти", – сказав він.
Додав, що може його замовити. Дізнається ціну і мені повідомить. Згодом зателефонував і сказав, що такий датчик на моє авто коштує 800 гривень. "Гаразд, замовляйте", – не перевіривши ціни, а повіривши на слово, відповіла я.
Згодом брат запропонував таки проаналізувати ціни на різних торгових майданчиках. Вони коливалися від 200 до 600 гривень, залежно від виробника. "Якщо 800 гривень, то це, напевно, оригінальна модель", – подумала я.
Наступного дня майстер зателефонував і повідомив, що датчик вже є. Вранці приїхала на СТО, він його заміняв. Проблема вичерпалася.
Та сумніви щодо ціни мене гризли. В інтернеті почала шукати модель датчика, яку майстер поставив на авто. Її ціна там коливалася в районі 180-200 гривень. Різниця колосальна.
Наступного дня, коли поїхала на Калинівський ринок, дорогою забігла і на авторинок. Взяла коробочку від датчика і почала його шукати. В одно із продавців таки знайшла – за 250 гривень.
"800 гривень ви заплатили? Де ви такі ціни знайшли? Я вперше про таке чую", – здивовано запитав мене продавець. Додав, що це датчик польського виробництва, посередньої якості. А за 500-600 гривень я могла купити датчик кращої фірми.
Телефоную знову майстру й запитую, де ж це він замовив датчик, втричі дорожчий. Він почав виправдовуватися, мовляв, йому таку ціну сказали, от він мені за таку продав. Щоправда, таки погодився віддати гроші. Я придбала на ринку точно такий самий датчик за 250 гривень і йому повернула.
У цій історії все закінчилося добре. Ну... Майже добре. Адже проблема була не в датчику холостого ходу, а обороти і далі продовжують плавати.
Та це вкотре доводить, настільки важливо бути уважним і все перевіряти, інакше доведеться переплатити втричі.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
27-05-2023, 22:39
2
1 731