RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » блоги » блог Аліни Книжник » «Їду й прошу Бога, щоби не контролери». Блог Аліни Книжник

З першого жовтня у тролейбусах почала працювати так звана безготівкова оплата проїзду. Оплатити квиток можна за допомогою картки, QR-коду чи у водія під час зупинок.

Та чи так просто це на практиці?

Зранку їду на роботу. Приїжджає тролейбус. Заходжу та оплачую проїзд карткою.

Водій кілька разів попереджає "Оплата електронним способом".

Поруч жінка запитує: "І як це зробити? Як заплатити за квиток?"

– У вас є банківська картка? – запитую.

– Так, зараз знайду, – відповідає жінка.

Показую жінці, як оплатити проїзд.

– Та ніби не складно, – каже вона.

Тим часом у салоні вже зібралося чимало людей.

– Я всю зарплату із картки зняла, і що мені тепер робити? – каже жінка неподалік мене.

– Водій гроші не бере, можете навіть не йти. Я хотіла так оплатити – не вийшло. Але таки розібралася із карткою, – відповідає інша жінка.

– Подруга розповідала, що вчора в тролейбусі трьох людей оштрафували. То я хвилююся, бо ж не хочу платити 200 гривень, – каже співрозмовниця.

– Давайте мені 10 гривень, а я оплачу вам карткою. Якщо зайде контролер, покажу і ваш, і свій квиток.

– Ой, ви добре придумали. Дякую! – каже пасажирка.

Жінка попрямувала до валідатора та оплатила проїзд.

Та не всі виявилися такими добросовісними. Чимало людей, просто заходили у тролейбус і навіть не пробували сплачувати за проїзд. Дехто так і тримав у руках 10 гривень, очікуючи на кондуктора.

Іншого разу, коли поверталася додому, також сіла у тролейбус-гармошку. Але цього разу повний людей, що і яблуку ніде впасти.

Намагаюся добратися до валідатора. Прикладаю картку.

– Він не працює. Завис, мабуть. І попередню оплату, ще не обробив, і нові не приймає, – каже хлопець позаду.

Із задніх дверей, де немає валідатора, люди намагаються пройти до середніх. Але валідатор не працює. Дехто залишається чекати, поки він таки запрацює, дехто прямує аж до передніх дверей.

Згодом валідатор таки запрацював. Але через повний тролейбус дістатися до нього виявилося ще тим випробуванням. Я таки змогла на зупинці оплатити через QR-код.

Іншим разом також їду тролейбусом. Але тут водій, замість того, щоб закликати людей платити електронним способом, на кожній зупинці повторював: "Оплата у водія. На маршруті працюють інспектори".

І люди попрямували через весь тролейбус-гармошку до водія.

– Добре, що хоч водій приймає оплату, в мене картка без чіпа, а на нову ще не поміняла, – каже поблизу жінка.

– Чого ж у терміналі не купите квиток? – запитує її чоловік.

– Та я ж хіба вмію. Ще щось не те зроблю, – відповідає жінка.
Редактор: Аліна Книжник
13-10-2022, 14:01
Коментарів 0 Переглядів 2 004

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.