Страшна телевізійна криза

блоги / блог Оксани Драчковської
14 445
0
Сварити новорічний телеефір – банальна традиція, до якої мені зовсім не хотілося долучатись. Але кілька різних людей, у котрих немає кабельного телебачення, не змовляючись, поділилися зі мною планами придбати “тарілку”. “Кажуть, по російських каналах були чудові програми, - скаржилися вони, - а ми цілу ніч лише пультом клацали… Будемо по супутнику Росію дивитися…” І це ж на тлі наших газових проблем, коли свідомі люди закликають ігнорувати все російське!
Та куди ж від правди подінешся? Новорічна ніч в українському телеефірі була нестерпною. На всіх каналах демонструвалося за великим рахунком дві програми, точніше, два концерти: “актуальних” виконавців і ретро. Оскільки у нас також немає ні кабельного, ні “тарілки”, ми змушені були обрати щось одне з цих варіантів. Логічно, що обрали дискотеку 80-тих. Ностальгія тут, втім, ні до чого. Просто витримати стільки Софії Ротару і Потапа з Настею було просто неможливо. Загалом мені здається, що новорічні програми наші телевізійники формують з однією єдиною метою – викликати стійку, на цілий рік, відразу до деяких виконавців. Цього року першою серед “щасливих”, безперечно, є Могилевська. Скільки разів показували її концерт з Ямою та балетом? Здається, не менше чотирьох. Причому одного разу навіть поза надрукованою програмою. Традиційно мордували Галкіним. Він хоч і талановитий хлопець, але ж скільки можна!!!
Проте найбільше розчарування – фільми. Оце була справжня “дискотека 80-тих”. У тому сенсі, що показували все старе та сто разів бачене. Очевидно, що грошей на придбання нових стрічок наші телевізії вже не мають – криза ж-бо. Але й те, старе, можна було б гуманніше підбирати. Мене, наприклад, вже тіпає від самого словосполучення “один удома”. Раніше так нав’язливо демонстрували лише “Іронію долі”. Але то було краще, бо, по-перше, фільм незрівнянно вищої якості, а по-друге, його ж не було так багато - аж чотири частини!
Дружно проігнорували наші телебачення Різдво, точніше його духовний аспект, зосередившись лише на західних “різдвяних” фільмах, які насправді зовсім про інше. Хіба що “Інтер” спромігся на тематичний сеанс дивного і доволі низькопробного “Святого сімейства”.
Одне слово, криза, причому, на жаль, не лише економічна. Справжнісінька криза жанру. Телевізійного.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Керівника Чернівецького обласного ТЦК та СП перевели у бойову частину
9 511
Збив людину на смерть і втік: на Буковині розшукали підозрюваного у смертельній ДТП
6 847
«Місця не вистачає»: цьогоріч в гуртожитки ЧНУ поселили понад тисячу першокурсників
5 187
«Перець дешевший, а баклажан дорожчі»: у скільки обійдеться цьогоріч заготувати овочі на зиму
3 225
Знову аварія з мотоциклом на Буковині: постраждали 17-річні хлопець та дівчина
3 141
У Чернівцях попрощалися із 29-річним воїном Тарасом Винником - фото
3 012
«Показушна історія» чи реальна боротьба? На Буковині відкрили десятки кримінальних справ на посадовців
2 860
Знову ДТП на Буковині: авто врізалося у стовп, травмувався підліток
2 823
Українцям, які почали працювати ще до 2004 року треба оновити дані, аби не втратити стаж 
2 754
У Чернівецькому ТЦК та СП прокоментували затримання лікаря-педіатра
2 590


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.