Вже наступного місяця компанія "Coca-Cola" планує запустити у продаж напій на основі зеленого чаю під назвою "Enviga". Це спільний проект "Coca-Cola" і "Nestle", який містить суміш кофеїну, кальцію і екстракту зеленого чаю під назвою "епігаллокатехін-3-галлат". Напій буде насамперед стимулятором, що пришвидшує обмін речовин і тим самим сприяє спалюванню енергії.
За даними досліджень, здійснених компанією "Nestle" в університеті Лозанни (Швейцарія), здорова людина віком від 18 до 35 років може спалити до ста калорій, випиваючи на день менше 350 грамів напою "Enviga". Сам же напій містить усього приблизно п’ять калорій.
У листопаді "Enviga" з’явиться у продажу – спочатку в Нью-Йорку і Філадельфії, а потім поступово, впродовж п’яти років, на всій території США і у світі. Напій посяде своє місце на ринку так званих напоїв з "негативними калоріями", який зараз активно розвивається.
Провідний бренд-менеджер компанії у Північній Америці Дебора Робертс каже, що "Enviga" орієнтована на людей, які й так ведуть відносно здоровий спосіб життя. "Йдеться про маленькі кроки, які можна робити щодня, щоби покращити якість життя", – каже Робертс. Напій буде випускатися в трьох варіантах – зі смаком зеленого чаю, ягідним і персиковим смаком – і буде коштувати приблизно 0,8 долара.