За словами Аріни ШАБАНОВОЇ, директора з маркетингу компанії "Малбі", гроші буде витрачено на іміджеву рекламу телевізійного, зовнішнього та інших форматів.
– Ми хочемо, щоби воду "Роси Буковини" пили і на Сході України, і в Криму, щоби цю воду знали і любили по всій Україні, – каже А. Шабанова. – Ринок мінеральних вод в Україні не надто розкручений, за винятком вже відомих марок, які виробляються, як правило, на відомих оздоровчих курортах і мають назви місць видобутку. Інші мінеральні води локального виробництва майже невідомі. Ми вважаємо, що вода "Роси Буковини" – це чудова альтернатива відомим маркам, вона має гарну перспективу стати національною. Виробляється вона в екологічно чистому середовищі, це чудова питна вода, яку можна пити щодня. І ми цю інформацію хочемо донести усім. Паралельно з цим ми поступово будемо нарощувати виробництво води і модернізувати технологічне обладнання. (Л. Нагірняк)