Підготовку водіїв в Україні незабаром будуть здійснювати за європейськими стандартами, тому, щоби отримати права, доведеться відбути більше практичних та теоретичних занять в автошколах.
За словами старшого інспектора з особливих доручень ВДАІ Дмитра Марценюка, прагнення перейти на європейські стандарти вже відображається у нових пластикових посвідченнях водія та свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу. У нових національних посвідченнях водія, які запроваджено постановою Кабінету Міністрів 30 листопада 2004 року, є 14 категорій, що відповідають європейським нормам. Однак посвідчення є суто національним, керування транспортним засобом за кордоном визначається законодавством іноземної держави. Для керування за кордоном тією ж постановою затверджене міжнародне посвідчення водія, яке є додатком до національного. Бланк нового національного посвідчення водія коштує 114 гривень, а щоби замінити старе посвідчення на нове без перескладання іспитів, треба буде викласти 363 гривні 75 копійок. Окрім того, з першого липня, легковики, сідельні тягачі, автобуси та мікроавтобуси, які не відповідають нормам викиду вихлопних газів "Євро-2", не можуть бути первинно зареєстровані на території України. З першого січня 2007 року такі ж обмеження встановлюються для вантажівок та автомобілів спеціального призначення (автокрани, бетонозмішувачі тощо). Також Департамент ДАІ спільно з міністерством освіти розробляють нові накази і установчі документи для автошкіл. Зараз технічне оснащення і програми цих навчальних закладів перебувають на рівні 1994 року і тому потребують оновлення. Найближчим часом вони будуть наближені до європейських стандартів, через що збільшиться кількість годин практичних та теоретичних занять.
8-07-2006, 13:52
0
3 365