Тому колегія міського управління освіти пріоритетним завданням визначила подальшу комп’ютеризацією навчальних закладів, створення в школах локальної комп’ютерної мережі, мультимедійних кабінетів для інформаційної підтримки вивчення шкільних дисциплін, широке впровадження електронних засобів навчання.
У Чернівцях поглиблено вивчають інформатику лише 5,3% школярів. Щоправда, за три останні роки кількість дітей, які профільно вивчають інформатику, зросла з 2,7% до 5,3%. У більшості шкіл вивчення курсу інформатики як самостійної дисципліни розпочинається з 7-го класу. 32% навчальних закладів запровадили уроки інформатики у молодших класах за рахунок годин варіативної частини навчального плану, понад 30% школярів охоплено вивченням комп’ютерної грамотності в позаурочний час.
17-06-2006, 13:37
0
2 126