Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
– Обрахунок клієнта може статися через неуважність офіціантів або їхню нечесність. Бармени недоливають алкогольні напої, а кухарі недокладають у порцію до страви певні інгредієнти або замінюють дорожчі на дешевші, – каже Тетяна Губчак, заступник начальника обласного управління у справах захисту прав споживачів. – Бувало, що під час перевірки нам приносили більше, ніж ми замовляли. Але це свідчить про те, що власник упізнав нашого працівника.
Замість 50 грамів болгарського перцю принесли вісім
– В одному з ресторанів наші працівники під час контрольного замовлення на суму 133 гривні виявили обрахунок майже на 27 гривень, тобто 20% від суми замовлення. Це сталося внаслідок недоважування страв. Також замість замовлення коньяку "Тиса" по 12 гривень за сто мілілітрів офіціант видав рахунок, де була зазначена ціна 30 гривень за 100 мілілітрів, – розповідає пані Тетяна.
В одному з чернівецьких кафе при закупівлі майже на 76 гривень нас обманули на 18 гривень (20%). А в одному з барів стався "унікальний" обман. За контрольним замовленням мали принести 15 грамів червоної ікри, а принесли шість грамів. Вагу овочевого асорті (мало бути по 100 грамів помідорів і огірків) зменшили до 58 і 68 грамів, а болгарського перцю до восьми грамів (!). Внаслідок цього стався обман на 26 %.
За грубі порушення заклад закриють
Управління у справах захисту прав споживачів у разі виявлення грубих і неодноразових порушень може припинити діяльність закладу громадського харчування на певний час. Відкриття закладу дозволяється тоді, коли буде усунуто усі недоліки.
– Цього року таких випадків не було, – каже Тетяна Губчак. – У Хотинському районі ми перевірили заклад за скаргою споживача. Шашлик був залитий водою, яка натекла з холодильника внаслідок відключення світла. До того ж там відпускали неякісні товари, з простроченим терміном придатності. Тоді ми склали припис, щоби заклад тимчасово закрили.


Поради споживачеві:
- Вимагайте меню: обов’язково ознайомтеся із назвами страв, їхньою вихідною вагою та ціною.
- Щоразу запитуйте, що є в наявності та за якою ціною.
- Ви маєте право переважити замовлену страву, якщо її вага, на ваш погляд, не відповідає замовленню.
- Якщо є претензії до якості алкогольних виробів, попросіть показати сертифікат на алкогольні напої.
- Офіціанти не мають права примушувати споживачів робити "мінімальне замовлення".
- Офіціанти не мають права вигнати вас із закладу, якщо ви зробили "замале" замовлення чи надто довго сидите за чашкою чаю.
- На ліцензовану продукцію (алкогольні та тютюнові вироби) офіціанти зобов’язані вибивати на касовому апараті чек, який споживач за бажанням може перевірити.
- Вимагайте рахунок.-Штрафи за порушення правил обслуговування:
- За обман споживача – штраф для тієї особи, яка це здійснила (офіціант, бармен, кухар), від 34 до 255 грн, за повторний обман – від 170 до 340 грн.
- За реалізацію неякісних товарів – штраф для службової особи від 17 до 304 грн, для підприємства – у розмірі 50 % від вартості неякісних товарів, але не менше 170 грн.
- За реалізацію товарів з простроченим терміном санкція не менше 85 грн, плюс штраф від 17 до 170 грн.
- За реалізацію алкогольних і тютюнових виробів без сертифікатів – штраф від 51 грн до 1500 грн.


Довідка
За півроку виявлено порушення правил обслуговування споживачів у 109 закладах громадського харчування зі 125 перевірених.
Кількість виявлених порушень у першому півріччі 2006 року зросла на 20-30 %, порівняно з таким самим періодом 2005 року. За півроку надійшло 25 скарг, минулого року за такий самий період – вісім.
Куди скаржитися
При порушенні прав споживачі можуть звертатися до Чернівецького обласного управління у справах захисту прав споживачів за адресою: вул. Червоноармійська, 202, телефони: 55-31-89, 52-72-02,
52-33-67.

Рейтинг:
(голосів: 1)
25-07-2006, 12:03
Коментарів 0 Переглядів 1145

Теги -
Новини партнерів:
Aliexpress INT
Aliexpress INT
Популярне Коментують
• Новини
MOYO UA
7 ресторанів у Чернівцях, де можна відсвяткувати новорічні корпоративи (на правах реклами)

Хто ще не встиг визначитися із рестораном, замовити столики, обрати меню, музичне оформлення, святкову програму, має змогу зробити це вже сьогодні, тут і зараз
У Чернівцях пройде безкоштовний семінар для підприємців "Анатомія Бізнесу" (на правах реклами)

Усього за 7 годин 6 ТОП-спеціалістів із командоутворення, продажів, маркетингу та реклами ознайомлять з найкращими українськими кейсами, розберуть найефективніші практики у продажах, у спілкуванні з клієнтами, допоможуть знайти інструменти для швидкого та якісного обслуговування.
Святкуйте корпоративи з нами: пропозиції 8 ресторанів Чернівців (на правах реклами)

До Нового року залишилося… дуууже мало днів! Отож, пропонуємо вашій увазі 8 ресторанів Чернівців, які запрошують відсвяткувати новорічні корпоративи.
Зима близько. Як підготувати авто до холодів: 7 порад від СТО «Тандем» у Чернівцях (на правах реклами)

На що варто звернути увагу водіям, аби безпечно їхати за кермом узимку