За словами Шмідта, оскільки мобільні телефони вважають дедалі більш подібними до ручних комп’ютерів, а споживачі щодня витрачають від восьми до десяти годин, розмовляючи, обмінюючись інформацією і користуючись Інтернетом за допомогою цих пристроїв, реклама стає можливою формою субсидій.
Як зазначив Ерік Шмідт, його компанія не планує випускати мобільні телефони, і він також не знає, чи готові піти на цей радикальний крок провідні виробники телефонів.
Шмідт також визнав, що мобільні телефони можуть ніколи не стати абсолютно безкоштовними для споживачів, вказавши на те, що газети усе ще потрібно купувати, як це було сто років тому, незважаючи на те, що істотна частина їх прибутків надходить від реклами, – повідомляє "Reuters".