cімейний бюджет

---
1 388
0
Походи магазинами – це, з одного боку, ліки від щоденних стресів, з іншого – порожній гаманець, борги.
Йдучи за покупками, ми знаємо, яку суму могли би витратити. Але, повертаючись додому, помічаємо, що витратили значно більше, ніж планували. Це можна було би сприймати за норму, якщо у вас великі доходи. А якщо живете від зарплати до зарплати, тоді ви суттєво підриваєте сімейний бюджет.
Хто винен? Відразу зазначимо – в тому, що відбувається, нашої з вами вини майже немає. Над тим, щоби заразити нас шопінгоманією, працює стільки людей! Примусити людей купувати – ціла наука – мерчендайзинг. Вона зародилася на Заході ще в 50-ті роки минулого століття. Тоді ж з’явилися і перші технології масових продаж і перші спеціалісти з їх збільшення. Нині вони зустрічаються на кожному кроці. На вулицях пропонують за символічну плату "їжачка" для миття посуду, в офісах готові подарувати шкіряний портфель, сплативши "лише комісію". Згідно із практикою, в магазинах, де попрацювали мерчендайзери, покупці залишають на 20-30% більше грошей. Причому, це відбувається не за рахунок високих цін, а збільшення асортименту. Під гучною вивіскою "розпродаж" продавець жваво розповідає, що до "цього красивого і зручного фотоапарата у подарунок додається набір біжутерії, три брелоки для мобільного тощо". Як наслідок, у вас вдома лежить вже вісім брелоків для мобільного, а біжутерію, яку і дарувати соромно, ви ніколи не вдягнете. А за ціну, яку ви сплатили за все це, могли би придбати фотоапарат значно кращої якості. (Далі буде)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: