Із шістьох перевірених підприємств з теплопостачання прокуратура області виявила порушення у п’ятьох. А з 13-ти перевірених суб’єктів діяльності з надання послуг з водопостачання та водовідведення порушення виявлено у восьми. Як повідомив прес-секретар прокуратури області Олександр Лебідь, під час перевірки ДКП "Чернівціводоканал" встановлено, що до складу повної собівартості тарифів підприємство незаконно включило свої витрати на утримання об’єктів соціально-культурного призначення на 481,9 тисячі гривень. Державна інспекція з контролю за цінами рекомендувала зменшити тариф з постачання одного кубометра води на 14 копійок. Однак виконком міськради зменшив його тільки на 4 копійки. Тому прокуратура внесла на це рішення протест.
Також прокуратура встановила, що нові тарифи на послуги водоканалу набули чинності з першого серпня 2006 року, але підприємство вже з липня нараховувало споживачам плату за новими цінами. Здійснено корегування нарахувань за спожиті комунальні послуги за липень-серпень на 208,7 тисячі гривень. На "Чернівціводоканал" наклали економічні санкції на суму 17,7 тисячі гривень.
А під час перевірки "Теплокомуненерго" встановлено, що під час розрахунків економічно обгрунтованих витрат на виробництво послуг теплопостачання до складу повної собівартості послуг у завищеному розмірі включили 159,1 тисячу гривень за статтею "матеріали та транспортні потреби". Ці витрати не було підтверджено відповідними документами. Тому прокуратура опротестувала рішення виконкому Чернівецької міської ради від 12 вересня 2006 року, яке затвердило розмір тарифів на послуги теплопостачання.
Михайло Оленюк, директор ДКП "Чернівціводоканал", розповів, що прокурорські перевірки виявили порушення щодо тарифів ще в грудні 2006 року. До цього часу ситуацію вже виправлено, тарифи знизили, кошти, які стягнули із споживачів незаконно, зараховано їм у майбутні платежі. Працівників підприємства, винних у завищенні тарифів, покарали.
Щодо нарахування плати за новими тарифами до набуття ними чинності, то така ситуація склалася через обмеження технічних можливостей. Водоканал не мав можливості зняти показники з лічильників в один день у всіх споживачів. Для цього були би потрібні тисячі працівників. Цю помилку вже теж виправлено, і всі надміру взяті кошти споживачам повернуто.
16-02-2007, 15:27
0
1 421