Адміністрація ресторану в Чернівцях, який попри локдаун працював увечері 10 січня, не випускала зі свого приміщення працівницю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Про це повідомляє прес-служба управління патрульної поліції Чернівецької області, пише molbuk.ua
Зазначається, що ввечері 10 січня співробітники патрульної поліції та Держпродспоживслужби здійснювали перевірку дотримання карантинних обмежень розважальними закладами та закладами харчування.
"Один із закладів, що знаходиться на вулиці Івана Франка, 3 у Чернівцях, працював", – повідомили у поліції.
Як зазначили у прес-службі, чиновниця потрапила до цього закладу і в телефонному режимі повідомила патрульних, що на цей момент адміністрація закладу відмовляється випустити її з приміщення караоке, чим позбавляє людину свободи, а також силою утримує її всередині.
Жінка також повідомила про інцидент на спецлінію 102, а згодом заяву та пояснення по цьому факту.
"На місце події прибула мобільна група Головного управління Нацполіції в Чернівецькій області та склали протокол за ст. 44/3 ч.1 на адміністратора даного закладу", – додали у прес-службі.
"Спільними зусиллями та шляхом мирного діалогу власникам закладу пояснили, що клієнти повинні покинути приміщення. Працівники поліції особисто проконтролювали даний процес. Заклад зачинили", – зазначили у поліції.
Раніше повідомлялося, що ввечері 10 січня силовики увірвались у ресторан в центрі Чернівців, який працював попри локдаун.
У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.
Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.