RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Незвичайний автомобіль виготовив чернівецький ентузіаст-конструктор Василь Лазаренко. Корпус авто змайстровано з дерева. Наразі авто має на спідометрі пробіг лише 19 кілометрів – це все, що Василь встиг накрутити рідною вулицею, адже без номерів він, як законослухняний громадянин, нікуди не виїжджає.
– Автомобіль – не декоративна модель, він може їздити, – розповідає Василь Лазаренко. – Ідея авто з дерева не нова, за кордоном подібні машини існують. Хоча загалом їх дуже мало – десь менше десятка, і немає жодного ні в Україні, ні в СНД.
Бажання зробити автомобіль з дерева виникло у мене під час перегляду журналу. Я взяв за основу "Opel Askona" 1981 року, повністю його відновив і відремонтував. Від кузова "Opel" залишився тільки каркас, до якого прикріплені дерев’яні частини. Метал я залишив лише там, де потрібно було для збереження міцності каркасу. А все металічне, що можна було, я зняв. Внаслідок цього машина стала важчою лише на 180 кілограмів.
На автомобілях Василь розуміється, тож усю роботу від початку і до кінця виконав сам. Лише замовив оббивку сидінь шкірою. Над витвором він працював півтора року майже без вихідних, і лише у вересні авто змогло виїхати з гаража.
– Всі дерев’яні авто, які існують у світі, – це копії певних моделей, – пояснює Василь Лазаренко. – А я хотів зробити щось оригінальне, своє. Крім того, мабуть, кожен автолюбитель мріє мати і ретро-автомобіль, і сучасний. Ось я й вирішив поєднати їх в одному. Отож лівий бік моєї машини – це сучасний стиль, правий бік – ретро, точніше, стиль 30-х років ХХ століття. Тут і відповідне скло, і великі круглі фари, і бампер. А в салоні стилі змішані, тут поєднані дерево, метал, шкіряні сидіння.
Спочатку Василь намалював ескізи, технічні малюнки – він закінчив індустріальний технікум за фахом "технік-механік", отож впорався сам. Всі дерев’яні частини зроблено з масиву дуба, а не шпону. Василь використовував брус мінімум два на два сантиметри. Деякі елементи складаються з брусків, склеєних і скріплених між собою шурупами.
Чимало проблем виникло під час підбору металевих частин, адже у місті немає можливості виготовити нікельовані чи хромовані деталі. Тому довелося використовувати меблеву фурнітуру.
В авто – рідний карбюраторний двигун, об’ємом два літра від "Opel Askona", після капремонту. Багато деталей і вузлів замінено. Під капотом усе різнокольорове – синього, червоного та інших кольорів. Розфарбовування вузлів і агрегатів теж є одним із елементів декору.
Тепер перед Василем виникла проблема взяття авто на облік у ДАІ після переобладнання. Він сподівається, що це можна буде зробити, адже шасі, двигун і кузов збережені, їхні номери залишилися тими самими.
Всі цікавляться, чи не має Василь Лазаренко наміру продати свій унікальний витвір.
– Поки що ні, – каже чоловік. – Однак не буду лицемірити і не скажу, що не продам за жодні гроші. Можливо, погоджуся, якщо мені запропонують добру ціну. Зараз готовий надавати авто для презентацій, напрокат – хай на себе заробляє. Я хотів взяти участь у фестивалі старовинних і рідкісних авто, який відбувся на початку вересня в Києві, але не встиг завершити роботу.
Василь не проти знову спробувати виготовити подібну машину, якщо хтось замовить.
Однак дерев’яне авто не призначене для того, щоби ним їздити на роботу чи до магазину. До того ж корпус з дуба, хоч і оброблений відповідним чином, не такий стійкий до дії довкілля, як металевий. Такі унікальні машини більше служать для демонстрації творчої думки, беруть участь у святах і конкурсах, є предметом гордощів не лише самого конструктора, а й міста, в якому він живе. Хоча Василь Лазаренко у своєму дітищі впевнений – це справжнє авто, яке проїде не одну сотню кілометрів.
Редактор: admin
18-10-2007, 12:58
Коментарів 0 Переглядів 3 811

Теги -

“Буковинка” втретє поспіль взяла гору над “Балтою” та здобула бронзові медалі Суперліги-Дмарт сезону 2023/24
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.