В Україні 2006 року було продано понад 371 тисячу нових авто, що на 40% більше, ніж за попередній рік. Таким чином 2006-й став для автокомпаній найуспішнішим, перевищивши результати 2005 року, коли ріст становив 25%. За обсягами ринку Україна вийшла на 9-те місце в Європі, випередивши Австрію, Швецію, Грецію, Польщу, Португалію. Лідирують у цьому списку німці, на другому місці – італійці. Шосте місце посіла Росія.
– Сьогодні провідні автовиробники світу мають до України чималий інтерес, – розповів представник одного з автосалонів Чернівців. – Адже обсяги продажу авто стрімко зростають щороку. Ми вже випередили чимало європейських країн, де рівень життя значно вищий. Отож не лише в столиці, а й у Чернівцях можна придбати найновіші авто багатьох марок, причому замовити потрібну комплектацію на будь-який смак.
Головним підсумком авторинку останніх років є стрімкий наступ іномарок, які збільшують обсяги продажу. Беззмінним лідером залишається ВАЗ, але його частка поступово зменшується. В Україні ВАЗ займає третину ринку, на Буковині цей показник вищий. Звичні ще з радянських часів "Лади" у нашому краї купують майже половина покупців. Найпопулярнішою залишається "сімка"– ВАЗ-2107 (після запровадження норми Євро-2 вже з інжектором), а придбати "Лади" нині можна навіть у райцентрах.
Загалом найбільше авто продається у сегменті до 10 тисяч доларів, що пояснюється купівельною спроможністю населення. До цього сегменту потрапляють ВАЗи, "Таврії" (випуск останньої припиняється), а також "Daewoo" – Lanos і Sens. Однак постійно зростає в обсягах ціновий сегмент до 15 тисяч доларів, хоча непогано продаються і дорогі моделі.
До п’ятірки лідерів входять бренди, які можна вважати вітчизняними, адже "Daewoo", "Chevrolet" і "Skoda" збирають в Україні. Вони дещо втрачають свої позиції, і, за прогнозами аналітиків, нинішнього року лідери можуть змінитися.
Серед справжніх іномарок, які виготовляються за кордоном і завозяться до України, третій рік поспіль кращий результат показує "Mitsubishi". За рік було продано понад 14 тисяч авто.
У чернівецькому представництві "Ніко-Україна" повідомили, що 2006 року було продано на 30% авто більше, ніж 2005-го. Компанії завдяки правильному прогнозуванню вдалося уникнути черги на машини, яка спостерігалася у більшості українських автосалонів влітку та восени. У 2007-го "Ніко-Україна" очікує подальшого зростання продажу – щонайменше на 20%.
Значного приросту торік досягли й "Citroen" (у 3,5 разу), "Ford" (у 2,1 разу) і "Hyundai" (у 2,5 разу).
В усіх салонах зазначили, що більшість авто – до 70% – купуються у кредит.