За даними компанії, бракованою виявилася партія батарей моделі BL-5C, яку випустила компанія "Мацусіта" в період між груднем 2005 року та листопадом 2006. За словами Вікторії ЄРЕМІНОЇ, менеджера зі зв’язків з громадськістю компанії "Nokia" в країнах СНД, щоби визначити, чи у вашому телефоні саме ця бракована батарея, потрібно:
- на батареї з логотипом "Nokia" подивитися номер моделі;
- якщо на ній вказано модель BL-5C, знайдіть 26-знач-ний ідентифікаційний номер;
- зайдіть на сайт компанії www.nokia.com/batteryreplacement. Там у спеціальному віконечку потрібно набрати номер батареї. Через декілька секунд комп’ютер видасть відповідь, чи потрібно замінити вашу батарею. Що-правда, сторінка сайту відображається німецькою, англійською, іспанською та японською мовами, але, за словами менеджера, скоро з’являться російська та українська версії.
Також компанія "Nokia" надає телефон гарячої лінії
8-800-50-101-50 (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні). Коли відповість оператор, потрібно назвати номер своєї батареї, і оператор скаже, чи потрібно її замінити.
Українським споживачам нову батарею обіцяють вислати поштою. Натомість потерпілий споживач повинен назад вислати поштою браковану батарею.
Всі витрати, крім поштових, компанія бере на себе. (Л.Нагірняк)
21-08-2007, 13:32
0
1 958