У всіх на слуху – найбільший оператор мобільного з’язку – UMC стає МТС.
Зміни, пов’язані із запуском нового бренду, стосуються всіх аспектів взаємодії українського оператора з абонентами. Буде змінено усі рекламні та інформаційні матеріали та оновлено офіси продажів компанії. Зараз вже почалася робота з адаптації мережі UMC під нові стандарти абонентського обслуговування бренду М ТС. Зокрема один із способів переходу – заманювання абонентів з тарифів UMC до тарифів МТС. У нових тарифах МТС обіцяють абонентам більше розмов за менші гроші, ніж було досі. На екранах телефонів літери UMC зміняться на МТС, коли абоненти приймуть пропозиції. Усі абонентські угоди з UMC, які були укладені раніше, діятимуть без обмежень. Бренди "Джинс" та "Ек отел" продовжать своє існування.
31-07-2007, 11:57
0
2 201