
– Частіше ювелірні прикраси дарують все-таки чоловіки жінкам, – розповіла Світлана ВАНЗЯК, товарознавець ТОВ "Ювелірторг". – Цього року більше купують золотих прикрас, хоча два-три роки тому шанувалося срібло. Жінкам дарують різноманітні ювелірні вироби, але цього сезону – частіше з перлами, чоловікам – золоті запонки та затискачі до краваток. Популярними стали коштовні подарунки дітям: золоті ланцюжки з хрестиком, срібну ложку – "на перший зуб", хлопчикам – золоті браслетики, а дівчаткам – сережки, кулончики.
– Впродовж останніх кількох років такого не було. Цього року люди просто вигребли з салону всі авто, – каже Олександр КРИКЛИВЕЦЬ, начальник відділу реклами і маркетингу "Ніко-Чернівці". – Від найдешевших за 18-20 тисяч доларів, до дорожчих – за 60 тисяч. Найпопулярнішими марками залишаються і Mitsubishi Lancer Х, й інші Mitsubishi попереднього покоління. Серед дорогих подарунків цього року розкупили Pajero Vagon. На сьогодні салон порожній. Щойно прибуває авто, його забирають. З одного боку, чернівчани намагаються вразити своїх половинок "широкою душею" і тугим гаманцем. А з іншого, люди, які мають кошти, хочуть їх вкласти в майно, бо невідомо, що буде з доларом з нового року.
– На грудень саме припадає час для оновлення меблів, – зазначив Сергій ПОВЗУН, комерційний директор АТЗТ "Імпульс". – Адже збігає час сільськогосподарських робіт, заробітчани саме під великі свята повертаються додому. Відтак напередодні Різдва є грошовий сплеск – люди вдвічі більше вкладають кошти в комфорт та відпочинок свій та рідних. Як правило, розкуповують м’які частини, меблі для спальні та вітальні.
До теми
"Кондитерку" купують
у шість разів більше,
ніж 2006 року
За словами продавців іграшок, цими днями рівень продажу зріс мало не втричі. Батьки під ялинку своїм дітям дедалі частіше вибирають дорогі та якісні іграшки – ляльки Барбі разом з їхніми кавалерами та будиночками, немовлят, які вміють плакати та говорити, машинки на дистанційному керуванні, залізниці, ігри для розвитку.
З продуктів харчування теж змітають майже все.
– Одними із найпопулярніших товарів є апельсини, мандарини, ківі, ананаси тощо, – розповіла Людмила КОЛОМІЄЦЬ, директор гуртовні "Пакко". – Причому розкуповують і звичні, й екзотичні фрукти. І не лише свіжі, але й консервовані. Дуже добре йде м’ясо розділене і цільне, охолоджене і морожене. А також майонез, крабові палички, горошок, шпроти, соки, вода, шампанське – і доросле, і дитяче.
– Цей передноворічний сезон для нас виявився просто шаленним, – зауважила Євгенія ШЕВЧУК, головний бухгалтер ПБП "Кліпсідра". – Останніми днями ми виготовляємо в п’ять-шість разів більше кондитерських виробів, ніж перед минулим Новим роком. Дуже зросли замовлення наших постійних партнерів – супер– та гіпермаркетів на нашу традиційну продукцію – рулети, торти, тістечка. Ми не встигаємо виготовити щось особливе, новорічно-різдвяне. Не вистачає сировини, запасів взагалі не залишилося. Такого сезону я не можу пригадати. Люди розкуповують солодощі і для себе, і в подарунок. Індивідуальні замовлення також виконуємо. Як правило, люди хочуть бачити на тортах новорічно-різдвяні скульптури: лісову галявину з хатинкою, Дідом Морозом, ялинкою та зайчиком чи Віфлеємську зорю з ангелами. Замовляють кондитерські вироби, щоби подарувати далеким родичам чи в інші міста – Київ та Одесу.