– Це лише зарплату нам взагалі не платять майже п’ять місяців, а коштами на відрядження – не забезпечують вже впродовж останніх трьох-чотирьох років, – розповів "МБ" Леонід МЕЛЬНИК, начальник зміни технічної служби авіакомпанії ВАТ "Буковина". – Адже наші бригади по 6-12 осіб вахтовим методом виїжджають до аеропорту "Бориспіль" і там впродовж 20 діб обслуговують літаки авіакомпанії "Українсько-середземноморські авіалінії" (ВАТ "Буковина" – підрозділ авіакомпанії, який займається технічним обслуговуванням літаків, однак базується в Чернівцях). – Відтак у пілотів назбиралося боргів на 20-30 тисяч гривень, а в технічного складу – по 10-15 тисяч гривень на одну особу. Борги з відряджень сягнули 300 тисяч, а із зарплати "висить" ще 300 тисяч гривень.
За словами Л. Мельника, раніше на регулярні недоплати дивилися крізь пальці. Адже час від часу, нехай із запізненням, але погашали і зарплату, і частково відрядні. На місяць інженерно-технічний працівник "Буковини" отримує в середньому до 2000 гривень. Тому на відрядні – 25 гривень добових, фактично не зважали. Бо працювати хотіли.
– Ми – висококласні спеціалісти авіаційної галузі, закінчили авіаційні вузи, у нас немає жодного техніка з середньою освітою, – каже авіатехнік Іван ТИМЧУК. – А мусимо побиратися. Шукаємо підробітків, дехто вантажить вагони, щоб утримати сім’ю. Робота авіапрацівників дуже відповідальна. А нас примушують їхати обслуговувати літаки за свої кошти, мовляв: потім отримаєте. Але вже на сьогодні нам заборгували тисячі. Крім того, нас, навіть, не забезпечують найнеобхіднішим. Працюємо у своєму одязі, хоча повинні забезпечити робочим одягом, обробленим спеціальними розчинами.
За словами авіапрацівників, колектив вже неодноразово писав звернення і до інспекції праці, і до транспортної прокуратури. Але крім приписів, які ніхто не виконує, справа досі не зрушила з місця.
20-12-2007, 16:23
0
1 778