– Підземні води невпинно підмивали грунт, через що відбувалися постійні зсуви, міст через річку Рингач був у аварійному стані, на вузькій із крутими пагорбами дорозі зафіксовано понад 30 ДТП, з них декілька закінчилися трагічно. Якось ми вирішили перевірити стан мосту. Коли вивезли на середину навантажений КрАЗ, то виявили, що міст досягає свого максимального рівня прогину. Тоді зрозуміли, що потрібно негайно розпочинати ремонт, – розповідає Роман ІВАНЮШ, начальник ВАТ "ШБУ-60".
Ініціатором ремонту стала служба автомобільних доріг в області. Ремонтні роботи тривали майже п’ять років (почалися у грудні 2002 року). Обійшлися вони у 20,4 мільйона гривень.
Зараз проїжджу частину розширили із семи метрів до 15, намалювали додаткову смугу для підйому (тепер вантажівки та легковики можуть підійматися окремими шляхами), що суттєво знизило рівень ризику ДТП.
Щоби запобігти подальшим зсувам грунту, застосували спеціальну систему дренажів та кріплень, зокрема, поставили так звану подушку із геотекстилю розмірами 90 на 60 метрів.
– Ремонт виконано чудово, – стверджує Мирослав Іванів, головний інженер проекту. – Мене лише вражає, як легковажно ставляться водії до своєї долі та життів інших людей. Максимальна швидкість, із якою можна їхати цією ділянкою, – 90 км/ год. А дехто і під 110 газує, не усвідомлюючи, як це небезпечно.
Ремонтники сподіваються, що відновленому полотну їх послуги не знадобляться мінімум 12 років.