Ціна однієї пляшки об’ємом 330 мілілітрів – 3,5 долара. Декілька років тому цей напій продавався під назвою Guarana (з екстракту гуарани його й робили). Він був по суті колою, тому особливого успіху не мав. Але в 2003 році 37-річний Юіті Асаба, власник ресторану в Фукуокі, зменшив солодкість, збільшив пінистість цього безалкогольного напою, розлив у пляшки з коричневого скла і назвав дитячим пивом. Хоча спочатку продавалося усього по 200 пляшок на місяць, "пиво" поступово почали замовляти ресторани і супермаркети.
Нині Tomomasu пояснює успіх тим, що діти мають звичку мавпувати дорослих, а напій зовні практично нічим від справжнього пива не відрізняється.
До речі, Kidsbeer продається зі слоганом "Навіть діти не можуть терпіти тягар життя, не випиваючи".