RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Транспорту більше, ніж пасажирів

– Ми щороку звертаємося до міської влади з проханням продовжити маршрут тролейбуса №3 по вулиці Галицький Шлях, до Мамаївців, – розповіла голова комітету мешканців мікрорайону "Ленківці" Любов Григорівна. – Цього року знову збираємо підписи. Навіть розроблено вже проект.

Продовження маршруту тролейбуса, за словами депутата міської ради Корнелія Саїнчука, який опікується мікрорайоном, – лише частина проблеми.

– Я порушував це питання на сесії міської ради, – каже депутат, – але мені пояснили, що через залізничну колію, яка пролягає неподалік, неможливо прокласти тролейбусну лінію. На це потрібні чималі кошти. Зараз нас більше хвилює ситуація із зупинкою біля дріжджзаводу. Щодня там натовпи людей, багато студентів. Зростає аварійність. Переходи не впорядковані. Люди переходять дорогу, де заманеться. Увесь транспорт зупиняється чомусь тільки там. Я вже пропонував ліквідувати зупинку біля заводу і перенести її далі. Там зупиняються і тролейбуси, і автобуси, і маршрутки та ще й таксисти стоять. Особливо великий потік людей у вихідні.

Начальник управління транспорту міської ради Василь Мартинюк каже, що питання перенесення зупинки від дріжджзаводу до меблевого комбінату справді розглядалося.

– Але це неможливо, – стверджує він, – оскільки люди здебільшого їдуть до автовокзалу, переходять дорогу, і місце для зупинки біля дріжджзаводу дуже вдале. Наразі нагальної потреби щось змінювати немає. А щодо продовження маршруту тролейбуса №3, то воно проблематичне. Це питання погоджується насамперед з тролейбусним управлінням. А встановлення та перенесення зупинок розглядається на сесії міської ради. Депутат Саїнчук порушував це питання. Навіть було зроблено приблизний підрахунок коштів на такий проект. Але на це потрібно майже п’ять мільйонів гривень.

Зрозуміло, що таких коштів з бюджету ніхто не виділить. Але є один вихід із ситуації. За словами В. Мартинюка, якби мешканці знайшли спонсорів, котрі б взялися фінансувати таку справу, то проблему можна було б розв’язати. 
Редактор: admin
15-04-2005, 10:47
Коментарів 0 Переглядів 1 950

Теги -
У Чернівецькій області переходи громад до ПЦУ відбуваються менш інтенсивно, ніж у сусідніх областях

За попередньою інформацією ДТП з потерпілими.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.