Наш сир їстимуть в Ізраїлі та Америці

---
1 772
0
Відмова Росії від української продукції тваринного походження (у січні 2006 року) змусила більшість молочних підприємств переглянути асортимент своєї продукції, умови її виготовлення та ринки збуту.
Яким чином вийшло зі скрутного становища єдине місцеве молочне підприємство, яке раніше майже 90% продукції експортувало до Росії, ми запитали у директора ДП "Екосир" Михайла НІКУЛІНА:
– Російський ринок цікавить нас і тепер. Зараз тривають перемовини про відновлення ділових стосунків з російськими партнерами. Про остаточні результати говорити рано, тому в яких обсягах експортуватимемо сирну продукцію, ще не відомо. Водночас ми шукаємо ринки збуту й у Європі та інших країнах СНД. На сьогодні зацікавилися нашою продукцією у Казахстані та Молдові. Розглядаємо можливість постачати сири в Грузію, Азербайджан. Пробні партії відправили до Ізраїлю та США. Звісно європейський ринок для нас більш привабливий, ніж віддалені країни, як наприклад, США, бо сир – продукт, який швидко псується. Однак, якщо заокеанським споживачам наш сир сподобається, ми налагодимо постачання своєї продукції і на американський
континент.
Сьогодні підприємство працює на 80% потужності, за добу переробляємо до 100 тонн молока. Маємо два заводи: один в Новоселиці, тут виготовляємо сирну продукцію, інший – в Коломиї Івано-Франківської області. Він спеціалізується на виробництві продукції з незбираного молока – сметани, пастеризованого молока, кефіру. Її реалізуємо здебільшого на внутрішньому ринку.
Також плануємо побудувати в Оршівцях свою молочну ферму. Відтак самотужки виготовлятимемо й сировину. А поки що нашими основними постачальниками є населення – 70% і фермерства та господарства – 30%.
Петро МЕЛЬНИК, начальник управління державної ветеринарної медицини в області:
– В акті про обстеження ДП "Екосир" ми зазначили, що воно повністю відповідає українським санітарно-гігієнічним нормам. Відтак подали його міністерству агропромислового розвитку до списку підприємств, які можуть експортувати свою продукцію. Але кожна країна, яка може зацікавитися українською продукцією, висуває свої додаткові вимоги. Вони вивчають наші підприємства і обирають те, яке буде найбільш оптимальним партнером. Чи буде підприємство працювати з іноземним споживачем, залежить від бажання самого підприємства. "Екосир" самотужки шукає закордонних партнерів з числа країн СНД та Європи і надалі розширює ринки збуту.
Нагадаємо, що з 20 січня минулого року 60% усієї української молочної продукції, яка виготовлялася на експорт до Росії чи йшла транзитом через її територію, ніде було подіти.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують