Старі маршрутки замінять, але й проїзд подорожчає

---
1 917
0
Старі маршрутки замінять, але й проїзд подорожчаєОстаннім часом багато людей скаржаться на стан маршруток у місті. Особливо багато нарікань на стан пасажирського автотранспорту, що ходить на маршрутах №39 (зупинка Сагайдачного – вул. Комарова) та №26 ( завод "Гравітон" – вул. Комарова), де відпадають сидіння та люди змушені впиратися головами у вікна.

Як пояснюють чиновники, зараз ситуація з автотранспортом змінюється на краще: всі маршрутки, окрім двох вищезгаданих маршрутів, замінено на нові. Щодо перевантажень, чиновники запевняють, що це вже залежить від пасажирів. А загалом подібна ситуація склалася через відсутність коштів. Тобто у вартість проїзду – 0,60 гривні в автобусах великої місткості та 1 гривні в маршрутках – закладено вартість пального – приблизно 3,9 грн – та мінімальні зарплати працівникам – 332 гривні. Тобто, цей бізнес збитковий.

Тому, як пояснили в центрі організації пасажирських перевезень, найближчим часом очікується зростання цін за проїзд. До речі, загалом у Чернівцях 106 офіційних договірних перевізників, які обслуговують маршрути міста.

Віктор ХАРАБАРА, керуючий санацією ВАТ "Денисівка":

– Якщо ми хочемо досягти рівня високої культури обслуговування пасажирів, потрібно розпочинати з фундаменту, якого нині в системі пасажирських перевезень не існує. Я незадоволений якістю обслуговування жителів міста нашими маршрутками. Але причина в тому, що немає стратегії, впевненості перевізника вкладати інвестиції в цей бізнес, тому що він збитковий. За 8 місяців цього року лише на різниці пального на міських перевезеннях "Денисівка" зазнала збитків на 275 тисяч гривень. Маршрутки замінюємо, зважаючи на можливості. Наприклад, зараз завершуємо комплектацію новим складом маршруту №13. Пільгові автобуси ми перевели у піковий режим роботи, тобто обмежили права споживача, але іншого виходу не було. Наша політика – підвищити клас обслуговування пасажирів завдяки заміні транспортних засобів.

Ігор КОЖУЛЕНКО, директор Центру організації пасажирських перевезень:

– Щоб оновити рухомий склад підприємств, що здійснюють перевезення, потрібні кошти, які перевізник отримує від пасажирів. Вони за проїзд платять одну гривню, а собівартість перевезень – 3,34 гривні. Звичайно, кожний перевізник намагається замінити рухомий склад на більш комфортабельний. І якщо транспорт на маршрутах №39 та №26 ще не замінено, це тому, що немає коштів. Для прикладу, новий ПАЗ (маршрут №5) коштує 280 тисяч гривень. Та я можу сказати, що і ці маршрутки буде замінено. Всі інші міські транспортні засоби вже нові. Щодо безпеки, то усі маршрутки перед виїздом проходять контроль та чітко відповідають усім стандартам. Поломки виникають під час роботи через варварське ставлення людей, а переповнені маршрутки їздять з вини самих пасажирів. Ось приклад: нещодавно ми встановили практично на всіх зупинках розклади руху, тепер же 27 з них розбито – не перевізниками, не водіями, а мешканцями міста.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.