Потенційними покупцями меблів, за даними "ЗМК", виявилися приватні підприємці та працівники приватних фірм. При цьому вибір залежить від віку покуців: для молодих, кому ще немає 30-ти, на першому місці – облаштування зручної і затишної спальні. Трохи старші зосереджують увагу на вітальнях. Ті ж, кому за 40, здебільшого зупиняють свій вибір на сучасних кухнях. Які саме меблі придбати, зазвичай вирішують усією родиною. Особливу увагу звертають на економ-пропозиції від виробників меблів й інші можливості заощадити. Найменше споживачів планують придбати передпокої (7,3%) та офісні меблі (8,7%).
Меблева галузь сьогодні посідає одне з головних місць у промисловості України. За останні три роки ринок меблів у країні виріс утричі. За підсумками 2006 року він становить сім мільярдів гривень.