У зв’язку з численними зверненнями чернівчан обласне управління у справах захисту прав споживачів перевірило якість надання послуг громадським транспортом у Чернівцях. Найбільше нарікань виявилося на роботу другого та четвертого тролейбусних маршрутів. Багато машин на цих маршрутах перебувають у небезпечному технічному стані.
Ніна ГОРЯНІНА, провідний спеціаліст обласного управління у справах захисту прав споживачів:
– Ці тролейбуси перебувають у поганому стані, а заміни їм, на жаль, немає. Обов’язково потрібний резерв, щоб не порушувати рух тролейбусів у разі поломки одного з них. Серед виявлених нами порушень такі: у тролейбусах не працюють гучномовці; водії не оголошують зупинки та час, коли зачиняються двері; контролери не проходять тролейбусами, а, сидячи на кріслі, кричать: "Передаємо за проїзд"; у тролейбусах відсутня інформація для споживачів (права, вимоги, правила, обов’язки), а також дані про місце знаходження керівників та їхні телефони; не у всіх тролейбусах є схеми маршрутів; відсутні аптечки та вогнегасники; часто тролейбуси зупиняються за два-три метри від зупинки, що завдає чимало незручностей пенсіонерам та інвалідам; не дотримується регулярність руху, а 5-6 хвилин запізнення – це грубе порушення. До того ж на зупинках немає трафаретів з розкладом руху, а багато контролерів поводяться неввічливо.
Олег ПРІШКО, головний інженер Чернівецького тролейбусного управління:
– Схеми та гучномовці є у 95-98% наших тролейбусів. Якщо і було зафіксовано випадки, де їх не виявлено, то це, мабуть, просто вина водія. Кожні два-три місяці ми проводимо інструктаж з водіями, і, крім цього, перевіряємо їхню роботу щодня. Цього року нам обіцяли купити п’ять нових тролейбусів, щоби замінити старі. До 25 серпня на всіх зупинках буде розвішано таблиці з графіком руху тролейбусів.
P.S. Учора на засіданні міськвиконкому міський голова звернув увагу на непривабливий вигляд міських тролейбусів та рекомендував їх пофарбувати і залучити для зовнішнього оформлення салонів рекламодавців.
11-08-2005, 20:03
0
1 817