За словами Василя КРУПЕННОГО, головного спеціаліста обласного управління у справах захисту прав споживачів, найбільше порушень пов’язано з обманом споживачів. На сімох АЗС оператори, заправляючи авто, не доливали пальне – в середньому від 100 до 200 мілілітрів на 20 літрів. На 8 автозаправках не обладнано куточок споживача, на чотирьох відсутні правила роздрібної торгівлі нафтопродуктами, на деяких відсутні обов’язкові мірні циліндри на 10 дм3 і 50 дм3, контактні телефони чергового оператора, інформація про місцезнаходження найближчих АЗС тощо.
– З 20 відібраних зразків на якість і безпеку нафтопродуктів 16 відповідають нормі, – розповідає Василь Крупенний. – Проте ці зразки досліджувалися лише за трьома показниками – на фракційний склад, вміст механічних домішок, на колір і прозорість нафтопродуктів. В області немає відповідної лабораторії, яка би могла дати результати усіх сімнадцяти показників. Тому решта чотири зразки буде направлено до лабораторії Надвірнянського НПЗ.
Про результати досліджень ми повідомимо у наступних числах "МБ".