RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Тролейбус без зарплати не поїде

У Чернівецькому тролейбусному управлінні – критична ситуація. Пов’язано це з ненадходженням із держбюджету належної субвенції. Як розповів начальник ЧТУ Іван Іванічек, за рік із бюджету комунальному підприємству має надійти 3 млн 71 тис. гривень. Цю суму розподілено по місяцях. За січень замість належних 255,9 тис. грн за перевезення пільговиків одержано лише 100 тисяч. Аналогічно – за лютий. Тобто реально зменшено фінансування за січень-березень і перенесено на другий квартал 329 тис. грн.

Як наслідок, виник борг із заробітної плати на підприємстві – майже 250 тис. грн, кондукторам – за січень-лютий, а іншим працівникам – за лютий. Начальник ЧТУ вважає, що до 30 березня, якщо Бог дасть, вдасться цілковито "закрити" заробітну плату за січень, а надалі підприємство очікуватиме надходження субвенції. Без неї не обійтися, адже за день ЧТУ збирає з пасажирів лише близько 14 тисяч гривень. Якби всі, хто їде, платили по 30 копійок, питання про дотації взагалі б не виникало.

Керівництво ЧТУ вимушене було зібрати своїх працюючих пенсіонерів, а їх налічується 175 осіб із 730 працівників, у тому числі близько 20 – віком за 70 років. Постало питання про їхнє скорочення. Пенсіонери відповіли, що згідні працювати менше годин, тож за взаємною згодою їх переведено на 0,75-0,8 посадових окладів. Як бачимо, у такий спосіб також вишукується вихід зі скрути, адже ЧТУ, не одержуючи субвенцій, ще й залишається винним за використану електроенергію 4,2 мільйона гривень.

У колективі виникла передстрайкова ситуація. Щоби не допустити збоїв у роботі громадського транспорту, було прийнято звернення до голови ОДА, адже від цієї структури та Міністерства фінансів залежить діяльність ЧТУ. У документі змальовано ситуацію у ЧТУ та наведено красномовні факти, які ілюструють роботу тролейбусних підприємств в інших містах. Так, в Івано-Франківську торік 45 тролейбусів заробили 2,1 млн грн і одержали субвенції 2,9 млн. У Луцьку 83 машини заробили 4,5 млн і одержали дотації 4,6 млн, для Львова ці цифри становлять 105 тролейбусів, 5,5 і 7,1 млн грн, для Кривого Рогу – відповідно, 114, 3,7 та 8,6. А ось у нашому ЧТУ показники найтривожніші. Маємо 101 тролейбус, який заробив аж 6,4 млн грн (найбільше з-поміж перелічених міст), а субвенції одержано лише 2,4 млн грн.

Сподіватимемося, усі борги буде погашено після втручання нової влади, і перебоїв у роботі ЧТУ не буде.
Редактор: admin
17-03-2005, 17:18
Коментарів 0 Переглядів 2 028

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.