RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У Чернівецькому тролейбусному управлінні – критична ситуація. Пов’язано це з ненадходженням із держбюджету належної субвенції. Як розповів начальник ЧТУ Іван Іванічек, за рік із бюджету комунальному підприємству має надійти 3 млн 71 тис. гривень. Цю суму розподілено по місяцях. За січень замість належних 255,9 тис. грн за перевезення пільговиків одержано лише 100 тисяч. Аналогічно – за лютий. Тобто реально зменшено фінансування за січень-березень і перенесено на другий квартал 329 тис. грн.

Як наслідок, виник борг із заробітної плати на підприємстві – майже 250 тис. грн, кондукторам – за січень-лютий, а іншим працівникам – за лютий. Начальник ЧТУ вважає, що до 30 березня, якщо Бог дасть, вдасться цілковито "закрити" заробітну плату за січень, а надалі підприємство очікуватиме надходження субвенції. Без неї не обійтися, адже за день ЧТУ збирає з пасажирів лише близько 14 тисяч гривень. Якби всі, хто їде, платили по 30 копійок, питання про дотації взагалі б не виникало.

Керівництво ЧТУ вимушене було зібрати своїх працюючих пенсіонерів, а їх налічується 175 осіб із 730 працівників, у тому числі близько 20 – віком за 70 років. Постало питання про їхнє скорочення. Пенсіонери відповіли, що згідні працювати менше годин, тож за взаємною згодою їх переведено на 0,75-0,8 посадових окладів. Як бачимо, у такий спосіб також вишукується вихід зі скрути, адже ЧТУ, не одержуючи субвенцій, ще й залишається винним за використану електроенергію 4,2 мільйона гривень.

У колективі виникла передстрайкова ситуація. Щоби не допустити збоїв у роботі громадського транспорту, було прийнято звернення до голови ОДА, адже від цієї структури та Міністерства фінансів залежить діяльність ЧТУ. У документі змальовано ситуацію у ЧТУ та наведено красномовні факти, які ілюструють роботу тролейбусних підприємств в інших містах. Так, в Івано-Франківську торік 45 тролейбусів заробили 2,1 млн грн і одержали субвенції 2,9 млн. У Луцьку 83 машини заробили 4,5 млн і одержали дотації 4,6 млн, для Львова ці цифри становлять 105 тролейбусів, 5,5 і 7,1 млн грн, для Кривого Рогу – відповідно, 114, 3,7 та 8,6. А ось у нашому ЧТУ показники найтривожніші. Маємо 101 тролейбус, який заробив аж 6,4 млн грн (найбільше з-поміж перелічених міст), а субвенції одержано лише 2,4 млн грн.

Сподіватимемося, усі борги буде погашено після втручання нової влади, і перебоїв у роботі ЧТУ не буде.
Редактор: admin
17-03-2005, 17:18
Коментарів 0 Переглядів 2 018

Теги -
Загалом у Чернівецькій області до ПЦУ перейшли уже понад 40 парафій.
На каналі розміщено документальні сюжети про повсякденне життя людей в різних куточках планети
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Україна не Ізраїль. Блог Ярослава Волощука
Наївності нашої влади немає меж.
Маленьких Парижів не існує. Блог Юлії Пацаранюк
Минулого місяця довелося провести кілька незабутніх днів у прекрасному Парижі.
ВІДЕО Переглянути все відео


Ми допоможемо тобі створити незабутні Reels, TikTok, подкасти, лекції та будь-який інший формат, який ти забажаєш. І найголовніше - ми створимо атмосферу, яка надихає! 🤩

Голосування за номінантів триває з 1 жовтня до 15 листопада!

Якщо ви не задоволені системою опалення вдома — багато платите за газ чи електроенергію, а тепла не відчуваєте — це найперший і найвагоміший дзвіночок, аби замислитися над альтернативним джерелом обігріву.

Чоловіче здоров'я — важлива тема, яка часто залишається поза увагою, доки не з'являються серйозні симптоми. Захворювання передміхурової залози, такі як аденома простати та простатит, стають все більш поширеними з віком, викликаючи фізичний дискомфорт і психологічні труднощі. Але сьогодні, завдяки досягненням сучасної медицини, ці проблеми можна ефективно вирішувати без хірургічного втручання.

Власний автомобіль не просто функціональна та дорога техніка, а необхідність – те, що приносить комфорт, відчуття стабільності, свободи, самодостатності та мобільності. Однак ставши власником авто кожен бере на себе відповідальність перед іншими учасниками руху.