Учасники заходу – працівники музеїв Буковини – обговорили шляхи покращення співпраці з туристичними організаціями регіону, засади маркетингової справи. Серед факторів, що впливають на рішення туристів приїхати до того чи іншого регіону, – його самобутня культура та багата історична спадщина, про яку можна дізнатися насамперед з музейних експозицій. Наразі основна проблема полягає в недостатності інформації про самі заклади. Отож, більшість музеїв, що діють на теренах Буковинського краю, долучилися до проекту "Розширення бізнес-можливостей розвитку музейної справи в Західній Україні", що діє під егідою Регіонального туристично-інформаційного центру. Як повідомила прес-служба облдержадміністрації, проект передбачає активізацію рекламно-інформаційної діяльності, запровадження нових видів послуг і, як наслідок, збільшення кількості відвідувачів музейних установ.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.