Учасники заходу – працівники музеїв Буковини – обговорили шляхи покращення співпраці з туристичними організаціями регіону, засади маркетингової справи. Серед факторів, що впливають на рішення туристів приїхати до того чи іншого регіону, – його самобутня культура та багата історична спадщина, про яку можна дізнатися насамперед з музейних експозицій. Наразі основна проблема полягає в недостатності інформації про самі заклади. Отож, більшість музеїв, що діють на теренах Буковинського краю, долучилися до проекту "Розширення бізнес-можливостей розвитку музейної справи в Західній Україні", що діє під егідою Регіонального туристично-інформаційного центру. Як повідомила прес-служба облдержадміністрації, проект передбачає активізацію рекламно-інформаційної діяльності, запровадження нових видів послуг і, як наслідок, збільшення кількості відвідувачів музейних установ.
1-02-2005, 18:54
0
2 269