У ньому оцінено 33 найбільші автомобільні марки на основі опитувань 15 мільйонів членів союзу. Кожен з опитуваних виставляв оцінки в семи категоріях, таких, як імідж марки, ринкові позиції марки, задоволення автомобілем, технологічність авто, розвиток марки, стійкість виробника. Перше місце у загальному підсумку посів Mercedes-Benz – вже вкотре ці авто названо найбільш іміджевими, а ще продукцію компанії визнано найякіснішою. Друге місце поділили два концерни – BMW і Toyota. Але перший відчутно здає позиції і набрав менше балів, ніж раніше, тоді як Toyota у попередньому рейтингу була лише п’ятою. У загальному рейтингу четвертим було визнано Porsche, за ним у першій десятці йдуть Audi, VW, Volvo, Skoda, Peugeot і Honda.
Опитування засвідчило значний прогрес, який нині спостерігається в японських автовиробників. Навіть консервативні німці, які традиційно надають перевагу своїм машинам, ставлять японцям дедалі вищі оцінки. Так і цього разу в головній номінації – "Задоволення автомобілем" – три перших місця респонденти віддали маркам зі Сходу – Toyota, Subaru і Honda. У цій номінації Mercedes взагалі не потрапив до чільної десятки. Споживачі відзначають і зростання якості японських авто, що підтверджують дані тестів і статистика травматизму в автомобільних аваріях.
За підсумками 2004 року, свої показники на німецькому ринку покращили також Volvo (марка піднялася за рік з 15-го місця на 7-е) і Skoda (з 11-го на 8-е).
13-01-2005, 17:59
0
2 148