Відомо, що в мастильній системі двигуна утворюються густі желеподібні часточки, які можуть зашкодити нормальній роботі. Тому вважається, що промивання має вимити ці часточки із системи перед заливанням нового мастила.
Однак нині великі світові виробники взагалі не виготовляють мастил для промивання. Це пояснюється тим, що сучасні мастила містять добавки, які повинні розчинити небажані залишки старого. Насамперед це стосується "синтетики". Тож використання якісних мастил і своєчасна їхня заміна вирішує питання промивання.
Коли ж водій все-таки хоче промити систему, наприклад, перед застосуванням іншої марки мастила, результат може бути досить прикрим. Адже залишки мастила для промивання (яке повністю злити неможливо) невідомого походження і якості змішаються з якісним, утворюючи незбалансовану суміш із не дуже високими характеристиками. У такому разі всі переваги, наприклад, "синтетики" будуть цілком знівельовані. Тому фахівці радять використовувати перевірену продукцію одного виробника, якщо це можливо. Та найкращим промиванням двигуна стане звичайне якісне мастило. Його треба залити в систему, проїхати тисячу-півтори кілометрів і замінити на те, що буде постійно використовуватися. Трохи дорого, але значно дешевше за передчасний ремонт двигуна.
Коли ж у систему заливається просто базарне мастило без марки та інформації про виробника, навряд чи промивання зможе щось змінити.
13-01-2005, 17:58
0
2 605