Weather

Призів «на шару» не буває?

---
2 838
0
До редакції зателефонували читачі, які повідомили, що не можуть обміняти згідно з оголошеною акцією 12 кришечок від "Кока-коли" на міні-радіо (призів для України було 530 тисяч). Ми вирішили перевірити, чи справді це проблема. Завітавши до торговельного центру "Майдан", де розташований пункт обміну, який діє під час акції, дізналися, що кришечки вже не приймаються, бо закінчилися призи. Щоправда, люди не могли отримати призи й раніше, коли ще не було оголошення. Збираючись біля магазину "Сільпо", вони чекали, доки відкриється пункт обміну кришечок, а дочекавшись, отримували відповідь: "Призи закінчилися, приходьте завтра". Наступного дня ситуація повторювалася.

Ми спробували зв’язатися з київським представництвом "Кока-коли" за безкоштовним телефоном, вказаним на пляшці 8-800-50-800-80. Зателефонувавши туди, почули голос автовідповідача, який сповістив, що дзвінок є дуже важливим для них, та запропонував прослухати інформацію про асортимент напоїв компанії, про акцію, а також зв’язатися з оператором, натиснувши для цього відповідні клавіші телефону. Але ні почути про акцію, ні з’єднатися з оператором не вдалося. Натиснувши на потрібну клавішу, почули, що номер набрано неправильно, у разі повторного натискання бажали успіху і клали трубку.

Тоді ми звернулися до обласного управління у справах захисту прав споживачів. Ось що розповіла провідний спеціаліст обласного управління у справах захисту прав споживачів Ніна ГОРЯНІНА:

– Це не перший інцидент. Усі подібні випадки – неякісна реклама. Нещодавно до нас надійшла скарга від учасника акції пива "Рогань". Він, зібравши з кришечок слово "годинник", не зміг отримати приз. Як йому пояснили, – закінчилися годинники, яких було 300 штук. Тоді виникає запитання: як можна робити кількість кришечок більшою, ніж кількість самих призів? Ця акція триває з 29 квітня до 29 серпня(!). А тепер уявіть собі, скільки людей не отримали призи, хоча мали на це повне право. Адже букви є фактично в кожній кришечці. Подібна ситуація й з "Кока-колою". Акція триває два місяці! А скільки охочих обміняти 12 кришечок на омріяне міні-радіо оригінального дизайну? Всі ці фірми, котрі організовують рекламні акції, добре прикриваються від закону. Вони пишуть: "Доки в наявності будуть призи". Тому до них немає можливості присікатися. І ми змушені бути в ролі статиста, лише спостерігаючи за тим, з якою періодичністю до нас надходять письмові скарги та дзвінки жертв подібних акцій. Наприклад, отримавши скаргу від учасника акції "Рогань", ми зв’язувалися за зазначеними координатами із місцевим представництвом, та виявилося, що такого номера не існує. На завод до них не зателефонуєш, бо це не в їхній компетенції. Цим займаються маркетологи. Ми безсилі, адже відсутня будь-яка інформація про розташування місцевих розповсюджувачів реклами. Останні знаходять студентів, охочих заробити у вільний від навчання час, та доручають рекламувати продукцію. Більше жодною інформацією молоді люди не володіють. Тому з них нічого й не спитаєш. А для особливо обурених обманом громадян саме той, хто рекламує, залишається крайнім.

Ще далі пішла компанія "Олімп", назвавши свою акцію маркетинговим дослідженням. У цьому разі їх точно вже жодний закон не візьме. У разі чого вони можуть зіслатися на це саме маркетингове дослідження. Але подібні заходи (дослідження) завжди здійснювалися без афішування. А тут на всю країну компанія попереджує про свій захід. Наше законодавство нічого не говорить про подібні, так би мовити, експерименти. До речі, скажу, що зараз ми готуємо припис на усунення недоліків у здійсненні рекламної політики, а саме недостовірних акцій компанії "Рогань".

Повертаючись до теми найпопулярнішого напою, скажу, що навіть орендар "Сільпо" не знав координат "кока-кольної контори". Але якщо ви все ж вирішили випробувати фортуну, уважно стежте за інформацією про перебіг акцій, щоб не запізнитися з розіграшем призів, які вже закінчилися.

Що ж до акцій інших, згаданих у матеріалі фірм, то у представництві компанії "Рогань" повідомили таке: "Звичайно, призів на усіх охочих може не вистачити, тому що це своєрідне змагання. Пощастить тому, від кого раніше ми отримаємо кришечки. Так, справді, годинники вже закінчилися. Інформація про це є на нашому веб-сайті. Щодо проблем із дзвінками до наших диспетчерів, мусимо визнати – ми недопрацювали. Ми найняли замало диспетчерів, тому лінію було перевантажено. Надалі будемо використовувати автовідповідач, який би попереджував, що лінію зайнято, або наймати більше диспетчерів. У нас була проблема – надійшло надто багато кришечок із буквою "Д". Ми змушені були переплачувати, щоб нам обміняли деякі пляшки на такі ж, але з іншими літерами. Крім того, ми докуповували призи, адже їх не вистачало на наших тутешніх споживачів. Повірте, це навіть не 10 тисяч доларів, це значно більше". 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують