Днями екс-телеведучий "5 каналу" Микола Вересень в інтерв’ю "Комсомольской правде в Украине" спростував, що він став працівником каналу К1, але зазначив, що він багато зробив і робить для народження цього каналу. Журналіст підтвердив, що продовжує займатися справами каналу: "Мені було це дуже цікаво. І зараз цікаво. Але давайте поки що без висновків". Щодо "5 каналу", коментар був коротким: "Не варто поспішати із констатацією факту мого відходу з "П’ятого". Але, напевно, я туди вже не повернуся. Хочу обов’язково сказати, що він відіграв велику роль у моєму житті. У тому числі – і в особистому".
Та глядачі недовго сумуватимуть без Миколи Вересня: мешканці Києва мають можливість дивитися його щоденне хард-ток-шоу вже з 20 червня, а майже усієї України – з осені-зими цього року. Адже 20 червня на частоті КТМ у Києві з’явився телеканал К1. Його назва, як пояснила прес-служба нового мовника, розшифровується не інакше як "культ першості". Це "телебачення для тих, хто його не дивиться", для глядачів, які думають.
Інформаційне мовлення К1 складається з трьох телепроектів — "Один день", "Один тиждень" та "Один репортаж". О 20-й годині з понеділка по п’ятницю в ефірі транслюватимуться авторські програми відомих журналістів. Юлія Литвиненко представляє програму "Поза очі", з якої можна дізнатися, що думають про відомих усім людей однокласники, вчителі, родичі, знайомі. Віталій Портников — "V.I.P.", де аналізуватиме події горбачовської перебудови, розвал СРСР. "Своя роль" Ірини Гордійчук і "Телеформат" Оксани Зінов’євої та Олександра Лук’яненка присвячені кіно і телебаченню. Щоденне "Двадцять перше вересня" Миколи Вересня — це хард-ток-шоу, важка розмова на непрості теми із гостем студії.
Кінопокази на каналі К1 чітко структуровані і мають догодити тим, хто любить інтелектуальне кіно, яке приносить естетичне задоволення: це сучасний арт-хауз, фестивальні стрічки, шедеври світової класики, найкращі європейські фільми. Скажімо, першого ж дня К1 показав "Життя як диво" Кустуріци.
За словами генерального продюсера каналу Ганни Безлюдної, якщо телебачення у нас зазвичай називають і вважають засобом масової інформації, то на Заході — засобом масової комунікації. Ось на це й орієнтуватиметься К1.
Нагадаємо, що Ганна Безлюдна свого часу керувала продакшн-студією "Профі-ТБ", створювала інформаційну службу "Інтера", а торік стала генеральним продюсером київських кабельних телеканалів КТМ та IVK. Вона не приховує, що основним інвестором К1 є власник баскетбольного клубу "Київ" Дмитро Фірташ.
Щодо поширення К1 на території України, то воно здійснюватиметься у два етапи. На першому (у червні-вересні нинішнього року) телеканал транслюватимуть кабельні оператори. Під час другого етапу (з вересня по грудень) К1 створить власну мережу ефірного мовлення, яка охопить 70 – 80 відсотків території України.