"У липні минулого року створено службу державного реєстратора. Дуже гарна служба, але для чого вона потрібна? Адже після реєстрації необхідно у десятиденний термін стати на облік у шести фондах і службах, а якщо не встигнеш, тоді – штраф.
Невже важко направляти електронною поштою дані про реєстрацію? Очевидно, так, інакше чим же будуть займатися обліковці у фондах? Вони ж збирають і підшивають у "справи" заяви "встановленого зразка" та супутні документи: свідоцтво про державну реєстрацію, довідки з управління статистики, а клерки з Пенсійного фонду та податкової інспекції вимагають ще й ксерокопії Статутів. Навіщо Пенсійному фондові копію Статуту, пояснити не може ніхто. А чому би до цього ще й не здавати, наприклад, аналізи, об’єм грудей, талії, стегон, розмір взуття, назву улюбленої страви, колір очей тощо? Вихід, на мій погляд, простий. Якщо неможливо реєструвати в одному чи двох кабінетах, то хоча би звести усіх обліковців разом. Тоді не доведеться бігати містом, постійно натикаючись на повідомлення: "Всі на перевірках. Приходьте завтра".
Зараз відбувається ліквідація різних державних комітетів. Вважаю за доцільне скоротити і деякі органи з контролю, яких є до півсотні. Наприклад, викриттям злочинів в економічній сфері займаються УДСБЕЗ, УБОЗ, податкова адміністрація, прокуратура, СБУ, КРУ тощо. А скільки можна було би зробити доброго на вивільнені кошти..." Олексій Пох, підприємець.
5-04-2005, 12:18
![Коментарів Коментарів](/templates/mb_ua/images/ico-comments.png)
0
![Переглядів Переглядів](/templates/mb_ua/images/ico-ratingnews.png)
1 492