Про це він сказав газеті "Комерсант-Україна". "Андрій Ющенко має авторські права на всі політичні бренди, які використовувалися під час помаранчевої революції. Це до того, що хтось намагається рахувати дохідну частину бюджету Андрія Ющенка", – заявив М. Катеринчук.
Водночас прес-секретар Президента України Ірина Геращенко заявила, що реєстрація символіки здійснювалася винятково з метою юридичного захисту брендів від брудних технологій, і про жодне комерційне їхнє використання не йдеться.
Однак торговельні знаки, під якими зареєстровано символіку помаранчевої революції, можуть використовуватися їхніми власниками з комерційною метою. Про це пише той же "Комерсант-Україна", до якого потрапили копії посвідчень про реєстрацію торговельних марок "В. Ющенко", "Блок Ющенка", "Ющенко", "Віктор Ющенко" і "Так! Ющенко!", виданих "Укрпатентом".
Опитані "Комерсантом" експерти кажуть, що бренди останньої виборчої кампанії Віктора Ющенка коштують дуже дорого – близько ста мільйонів доларів.
Однак чи варто приватизовувати символіку, яка під час помаранчевої революції стала фактично власністю народу України, ніхто з політиків нічого конкретного не сказав.