Не хочете дивитися рекламу – платіть
Нову технологію, що не дозволяє перемикати канали під час реклами, запатентувала компанія "Philips". Розробка вчених заснована на базі програмного забезпечення сучасних цифрових телевізорів. Рекламні блоки будуть транслюватися зі спеціальною позначкою, що міститиметься в сигналі. Коли трансляція перерветься рекламним блоком, телевізор не дасть можливості перемкнути канал.
Чи сподобається нова технологія глядачам, компанія не з’ясовувала, але програма передбачає уникнення примусового перегляду реклами – звичайно, за окрему плату.
Наразі винахід лише запатентовано, і компанія "Philips" ще не розпочала встановлювати програмне забезпечення на нові телевізори і відеомагнітофони.
"Дім майбутнього" для ледачих
Компанія "Microsoft" нещодавно представила черговий варіант цифрового будинку майбутнього. Операційна система "Windows Media Center" стане центром домашніх розваг.
З одного пульта дистанційного управління можна буде керувати не лише самим комп’ютером, а й всією аудіо-, відеотехнікою, під’єднаною до нього. У тому числі записувати телепрограми, проглядати фото та відео на екрані телевізора, а також виходити в Інтернет.
Проект вже назвали "системою для ледачих", адже він дозволяє, не встаючи з дивана, вмикали всю техніку в домі.