Про це метр моди заявив журналістам. 84-річний модельєр стверджує, що зважився розлучитися зі своєю маркою не заради грошей, а з цікавості. "Я хочу продати її тому, що досягнув певного віку", – пояснив П. Карден.
Маючи перед собою приклад дому "Діор", який, на думку класика французької моди, зараз абсолютно втратив свою природу, він вирішив "подивитися, що зроблять з маркою "П’єр Карден". На оригінальну пропозицію вже відгукнулися три компанії – з Азії, Америки й Аргентини.
Раніше цей модний будинок продав майже 900 ліцензій, за якими шиється одяг, виготовляються парфуми, а також ручки, запальнички, мінеральна вода і навіть електроприлади. На думку аналітиків, широкий продаж П. Карденом ліцензій на свою марку, передусім китайським виробникам, призвів до занепаду цього колись прославленого бренду. Адже далеко не всі фірми прагнуть підтримувати необхідні стандарти якості.
30-05-2006, 13:23
0
1 750