Про це свідчать результати моніторингу Коаліції громадських організацій України "Свобода вибору". Відповідно до моніторингу, найбільше політичні партії і блоки витратили на телерекламу – 137 млн грн, 70 млн 743 тис. грн – на візуальну рекламу, реклама на радіо – 10 млн грн і в пресі – 2 млн 811 тис. грн. Найбільші витрати – у Партії регіонів – 38 млн 757 тис. грн, за нею йде "Народний блок Литвина" – 33 млн 370 тис. грн, "Наша Україна" – 30 млн 780 тис. грн, "Еко+25%" – 24 млн 833 тис. грн і партія "Віче" – 15 млн 966 тис. грн. Список продовжують Соцпартія – 8 млн 911 тис. грн, блок "Пора-ПРП" – 8 млн 909 тис. грн, блок "Не Так!" – 8 млн 449 тис. грн, партія "Європейська столиця" – 7 млн 150 тис. грн, блок Костенка і Плюща – 5 млн 668 тис. грн.
Загальна сума витрат партій і блоків, а також витрати кандидатів на посади мерів на сьогодні становлять близько 2,7 млрд дол.