Вибори-2006 оцінили в три мільярди доларів

---
2 120
0
Про це свідчать результати моніторингу Коаліції громадських організацій України "Свобода вибору". Відповідно до моніторингу, найбільше політичні партії і блоки витратили на телерекламу – 137 млн грн, 70 млн 743 тис. грн – на візуальну рекламу, реклама на радіо – 10 млн грн і в пресі – 2 млн 811 тис. грн. Найбільші витрати – у Партії регіонів – 38 млн 757 тис. грн, за нею йде "Народний блок Литвина" – 33 млн 370 тис. грн, "Наша Україна" – 30 млн 780 тис. грн, "Еко+25%" – 24 млн 833 тис. грн і партія "Віче" – 15 млн 966 тис. грн. Список продовжують Соцпартія – 8 млн 911 тис. грн, блок "Пора-ПРП" – 8 млн 909 тис. грн, блок "Не Так!" – 8 млн 449 тис. грн, партія "Європейська столиця" – 7 млн 150 тис. грн, блок Костенка і Плюща – 5 млн 668 тис. грн.
Загальна сума витрат партій і блоків, а також витрати кандидатів на посади мерів на сьогодні становлять близько 2,7 млрд дол. 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: