Українці частіше їдять дорогі солодощі

---
1 858
0
70% ринку виробів преміум-класу зараз належать імпортній продукції європейських виробників, але за рік слідом за "АВК" цю нішу цілком успішно почала заповнювати дніпропетровська компанія "Рейнфорд". Однак наразі зростання українського сегменту ринку відбувається за рахунок яскравих обгорток, а не за рахунок якості. У 2006 році зростання продажу солодощів високої цінової категорії становитиме не менше 10%. Зараз преміум-сегмент кондитерських виробів в Україні оцінюється експертами на рівні $12 млн на рік. 
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.