КОРОТКО

---
788
0
У Кременчуці зібрали 50-тисячне авто
В останні дні минулого року з конвеєра Кременчуцького автозбирального заводу зійшов 50-тисячний автомобіль. Десять років тому підприємство було створене як спільне українсько-російське для збирання ВАЗів. Однак після зміни засновника іншою стала стратегія розвитку. За останні два роки значно зросли виробничі потужності, інфраструктура, збільшуються обсяги виробництва. Завод продовжує здійснювати крупновузлове збирання російських ВАЗів, а також автомобілів ГАЗ і УАЗ. Минулого року тут також розпочали збирання цілого модельного ряду китайських вантажівок FAW, а з осені започаткувалося співробітництво з південнокорейською компанією Ssang Yong Motor. У грудні в Кременчуці розпочалося серійне виробництво Ssang Yong Rexton, і саме одне з цих авто і стало 50-тисячним Загалом минулого року на Кременчуцькому автозбиральному заводі було виготовлено понад 19 тисяч машин.


Продаж нових авто зріс на чверть
Понад 265 тисяч нових легкових автомобілів було продано в Україні в 2005 році. Це на 25% більше за показник 2004 року, коли було продано 212 тис. авто. Найменш успішним місяцем торік для продавців був грудень, приріст продажу за який становив лише 3%. Загалом фахівці прогнозують збільшення попиту на нові авто, хоча зростання реалізації може бути трохи меншим. За показниками росту ринку Україна залишається лідером у Європі, де минулого року навіть спостерігався спад продажу.
Першість за попитом в Україні залишається за автомобілями ВАЗ. Однак останнім часом спостерігається стійка тенденція зростання реалізації авто з Європи та Японії. Так, у 2005 році найбільше зростання продемонструвала Toyota – кількість проданих легковиків цієї марки зросла аж уп’ятеро, порівняно з попереднім роком. Серед інших лідерів за темпами зростання – BMW, KIA, Ford.


Ford переводять на спирт
На початку року в німецькому місті Бад-Хофбурзі неподалік автоцентру Ford відкрилася перша автозаправна станція, що продаватиме біопальне. Воно має марку Е85 і є сумішшю етанолу, отриманого внаслідок перегонки зерна, цукрового буряка і тирси, та супербензину в співвідношенні 85 до 15.
Е85 на 20% дешевший за стандартний бензин у Німеччині, один літр коштує 0,92 євро. Цим пальним може скористатися не кожне авто, а лише обладнані спеціальним пристосуванням. Сьогодні їх мають лише дві модифікації Ford Focus. Адаптор для споживання спирту коштує 300 євро.
Можуть їздити на спиртові і деякі моделі шведських Volvo i SAAB. Адаптор для цих авто дорожчий і обходиться в одну тисячу євро. Крім менших витрат на пальне, двигун на спирту має ще один плюс – зі встановленням пристосування для спалення спирту зростає потужність на 20-30 кінських сил.

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують