RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Чому в приватних маршрутках Чернівців досі немає валідаторів: процес їх встановлення провалили



У приватних маршрутках Чернівців валідатори мали запрацювати ще з червня. Але повноцінної роботи досі немає і коли вони запрацюють, ніхто не знає.

Чому в приватних маршрутках Чернівців досі немає валідаторів і як провалилася програма з їх встановлення, йдеться у публікації "МБ".



"Ми вже заплатили за валідатори половину суми, це приблизно 24 тисячі гривень. Тепер нам сказали, що фірма, яка мала їх встановити, змінилася, і потрібно заново платити за ті валідатори. Тому й не знаю, коли вони будуть", – каже один із перевізників на Калинівський ринок.

У вересні у міській раді повідомили, що перший приватний перевізник вже встановив валідатори на маршруті № 39. Але, як розповів сам перевізник згодом, валідатори в маршрутках встановили, а ось програмного забезпечення поки що немає, тому їх і не використовують. Так само з’явилися валідатори у маршрутках 10 А, 10 і 19, але вони також поки що не працюють.

Згідно з документами, валідатори у приватних маршрутках Чернівців мали запрацювати кілька місяців тому, та програма їх встановлення провалилася.

На початку року Чернівецька міська рада обрала переможця конкурсу на визначення "особи, уповноваженої здійснювати справляння плати за транспортні послуги". Оператором було визначено київську фірму "Айкю тікет". Фірма мала забезпечувати роботу валідаторів і транспортних карток у комунальному громадському транспорті, а також встановити валідатори у приватних маршрутках. Досі цю роботу виконувало Чернівецьке тролейбусне управління, яке вже мали непростий досвід встановлення валідаторів у тролейбусах. Аж раптом його замінили на "Айкю тікет".

Тоді заступник міського голови Ігор Крохмаль розповідав, що Чернівецьке тролейбусне управління із цією фірмою співпрацює тривалий час. Вона вже постачала валідатори для ЧТУ. Згідно з договором, цю роботу оператор мав організувати за п’ять місяців. Планували, що роботу з приватними перевізниками почнуть із лютого, а у червні валідаторами мали вже користуватися на повну. Перевізники запевнили, що готові до цього.

Та у червні валідатори в маршрутках так і не з’явилися. Тоді в "Айк’ю тікет" пояснили, що перевізники мали б укласти договори з банком, а також надати можливість технічно обстежити маршрутки. За словами оператора, затримка була саме через перевізників. Але на початку вересня Чернівецька міська рада розірвала договір в односторонньому порядку з "Айк’ю тікет". І валідатори у всіх приватних маршрутках так і не з’явилися.

У відповіді на запит "Молодого буковинця" щодо цього питання департамент транспорту та окремих питань комунального господарства міської ради зазначив: "Договір розірвано у зв’язку з невиконанням ТОВ "Айк’ю тікет" взятих на себе зобов’язань, а саме: впровадження та функціонування валідаторів у всьому громадському транспорті в термін до п’яти місяців з моменту підписання договору від 18 січня 2024 року".

Чому розсварилися міська рада і ТОВ "Айк’ю тікет", достеменно невідомо. Але у Чернівецькій міській раді знову мають провести конкурс на визначення оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті, а на це знову піде час. А встановленням валідаторів та обслуговуванням транспортних карток знову займатиметься комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління". Дивне коло виходить.

У міській раді пояснили, що станом на перше жовтня ТОВ "Айк’ю тікет" взяло зобов’язання щодо встановлення валідаторів на транспортні засоби приватних перевізників. Договори на придбання та встановлення 69 валідаторів чинні.

Після того, як перевізники отримають обладнання, можна розглядати питання про укладення договору з ЧТУ щодо його монтажу.

Хоча раніше у ТОВ "Айк’ю тікет" заявляли, що ЧТУ не є ані розробником, ані виробником валідаторів, тому не має жодних юридичних підстав для виконання робіт із їх встановлення.

У ТОВ "Айк’ю тікет" кивають на перевізників, мовляв, саме вони чомусь валідатори не підключають.



Коли все ж таки валідатори запрацюють у маршрутках — конкретних термінів ніхто не називає. Хоча заступник міського голови Ігор Крохмаль розповів, що до кінця року в усіх маршрутках будуть валідатори. Чи вкотре терміни не прострочать, побачимо вже за кілька місяців.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
13-10-2024, 20:24
Коментарів 1 Переглядів 2 335

Hаписав: Ь, Коментарів: 0, Новин: 0, 14 жовтня 2024 17:01
В новині:
"Так само з’явилися валідатори у маршрутках 10 А, 10 і 19, але вони також поки що не працюють."
--- вони ще й невидимі!


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.