RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


При Головному управлінні ДСНС в області діє спецлінія "101". Людина у разі пожежі або ж при надзвичайній ситуації телефонує за цим номером. Диспетчер приймає дзвінок. Для його обробки у нього є близько хвилини.

Про те, які виклики надходять та про роботу спецлінії “101” кореспондентці "МБ" розповіла диспетчерка оперативно-координаційного центру Ольга ДВІРНИЧУК.



"Працюю понад 16 років"

У диспетчерській службі пані Ольга працює понад 16 років. Каже, що за цей період виклики бували різні: пожежі, ДТП, паводки, пошук людей у горах, рятування на водоймах, рятування свійських тварин.

– Переважно до нас надходять повідомлення про пожежі. Особливо навесні та влітку, коли люди спалюють суху рослинність. Потім часто все виходить з-під їх контролю і вогонь поширюється на житлові чи господарські будівл, - каже пані Ольга. - Бувають випадки, коли люди звертаються за допомогою, щоб відчинити двері квартири, де перебуває хвора людина, яка потребує екстреної медичної допомоги. До прикладу, недавно був дзвінок до служби порятунку, коли у приміщенні зачинилися малолітня дитина і батьки просили допомоги рятувальників. Наші співробітники виїхали до місце та допомогли відчинити двері. Також до рятувальників звертаються у разі ДТП, якщо потрібно деблокувати людину із транспортного засобу.

-У літній період збільшується кількість викликів рятування людей на водоймах: річках та озерах. Ми залучаємо рятувальників та міську рятувальну станцію на воді, якщо це в межах міста Чернівці. Пам’ятаю нестандартний виклик: зателефонувала жінка, що вона поїхала на вихідні в село, а в квартирі залишила відкриту кватирку. Коли приїхала через два дні, то почула якийсь шурхіт в кімнаті. Не могла зрозуміти, що це за звуки. Вона відкрила штору і була вражена. Вікно було обліплене кажанами. Їх було близько 80 штук, - каже Ольга Двірничук.

Чим більше даних від заявника, тим краще рятувальникам

Для того, щоби прийняти повідомлення, у диспетчерів є часу до хвилини.

–Коли надходить звернення, диспетчер повинен дізнатися адресу. Якщо ж її немає, то уточнити орієнтир, запитати коротко, що сталося і направити екіпаж. Якщо у людей біда, то інколи вони не можуть чітко висловити думку. В таких ситуаціях диспетчер повинен діяти, як психолог, але при цьому не забувати, що на обробку повідомлення є до хвилини часу. Коли ж ми вже направили екіпаж, то можемо перетелефонувати до заявника та уточнити додаткові відомості. Якщо це пожежа, то уточнюємо, чи є люди у будівлі, або ж тварини, чи потрібно викликати екстрену медичну допомогу. Чим більше інформації заявник нам надає, тим краще ми розуміємо, яку техніку найкраще направити, - пояснює диспетчерка.

За словами пані Ольги, зараз почастішали випадки, коли люди губляться у гірській та лісовій місцевості.

Зрідка надходять повідомлення про виявлення небезпечних предметів, тоді на місце події направляють піротехніків для їх знешкодження.

–Бувають ситуації, коли на спецлінію “101” телефонують люди, які зараз у важких соціальних умовах, потребують психологічної підтримки. Тоді ми намагаємося підтримати добрим словом, розрадити.
Дуже часто бавляться школярі і телефонують на лінію “101”, щоб просто пожартувати. Тому хочу звернути увагу батьків, щоб більше пояснювали дітям, що телефонувати на спецлінію потрібно лише в екстрених випадках, - підсумовує пані Ольга.

200-300 викликів надходить в середньому за одну добу на спецлінію “101” в області.


Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
7-05-2024, 18:40
Коментарів 0 Переглядів 1 400

Теги - ДСНС

Інформація

Відвідувачі, які знаходяться у групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Їх мали б закінчити до 1 листопада, але підрядник не вкладеться у терміни


Влада  змінюється – корупція незмінна. Блог Ярослава Волощука
Наша рідна, виплекана корупція часто видається страшнішою від ворога
Чому я сортую сміття і чому це не вигідно. Блог Людмили Осадчук
Почали з того, що окремо збирали органічне сміття і все інше.
ВІДЕО Переглянути все відео

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.

Запрошуємо всіх разом підтримати та визначити кращі бренди Чернівців!

Одним з ключових напрямків центру є комп’ютерна діагностика різних органів та систем організму. Це сучасний метод, який дозволяє виявити проблеми на ранніх стадіях та запропонувати найкраще рішення для вашого здоров'я.

Голосування за номінантів триває з 1 жовтня до 15 листопада!

Аби спростити ваші пошуки та допомогти придбати золоту каблучку, яку точно дівчина з радістю одягне на палець і скаже бажане "Так!", ми з мережею магазинів "Ювелірна карта" зробили підбірку з п’яти найпопулярніших моделей обручок у 2024 році.