Середа, 11 червня 2025

Налаштування таргетованої реклами: хто може зробити і для чого?*

новини
755
0
* На правах реклами

За останні роки чи не половина бізнесів перейшла в онлайн-режим. Звісно, реальні магазини все ще існують, але шопінг в інтернеті дедалі переважає. Що вже й говорити про онлайн-курси та уроки, тренінги в zoom, тренування через спортивні застосунки, сеанси з психологами в Skype. Інтернет – величезний простір із низкою послуг, якими можна скористатися не виходячи з дому. Для користувача – це чудово, адже завжди можна піднайти вдалий варіант, а от для власників бізнесу – трохи непросто, адже конкуренція в рази більша, аніж на спеціалізованому ринку в місті. Аби справи в мережі йшли вгору, слід правильно просувати свій продукт. Тому таргетована реклама послуги бренду – те, над чим працюють цілі команди маркетологів та SMM-спеціалістів. Якщо правильно її налаштувати – популярність компанії та її товару помітно зросте, відповідно й продажі підуть вгору.



Хто займається налаштуванням таргету


В Україні одним із лідерів у комплексному залученні клієнтів до бізнесу є агентство цифрового маркетингу Cómon, яке з 2018 року удосконалюється в цій сфері. Мета команди таргетологів – не просто налаштувати рекламу клієнтам, а реально показати результат – посприяти збільшенню продажів, залученню партнерів та співпраці з іншими відомими брендами. Послуги компанії поділені на три великі напрямки:
  1. SEO (просування та аудит)
  2. Social & Digital Advertising (SMM-просування, таргетована та контекстна реклама)
  3. Eccomerce (створення контекстної реклами).
Щоб показати справді хороші покази від співпраці, фахівці Cómon опрацьовують чимало етапів:
• Визначають цілі та завдання просування продукту в соціальних мережах
• Сегментують цільову аудиторію
• Розробляють стратегію просування бренду та рекламні креативи
• Аналізують ринок
• Тестують стратегії реклами
• Постійно стежать за прогресом рекламних кампаній
• Підтримують зв’язок із власником бізнесу 24/7

Трохи про особливості таргетованої реклами


За статистикою, лише 15% користувачів гаджетів не сидять в соціальних мережах, тож 85% – потенційна цільова аудиторія. Дані, як людина вносить при реєстрації, геолокації, освіта, підписки, захоплення, специфіка роботи і навіть відмітки та лайки дозволяють таргетологам точно влучати в ціль та просувати продукт. Якщо говорити про таку рекламу в соціальних мережах, зокрема Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та Pinterest, то вона ще й дозволить зменшити витрати, адже нецільова аудиторія одразу відсіюється. Правильно налаштований таргет – це велика аудиторія, впізнаваність бренду, взаємодія з потенційним клієнтом, збільшення продажів тощо. А що найголовніше – власник бізнесу не запарюватиметься над створенням контенту – графіки, фото, відео – команда агентства Cómon все бере на себе.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
У Чернівцях з'явився новий сквер: посадили кущі дерену та нові дерева - фото
Світла новина: з тривалого ворожого полону повернувся буковинець Михайло Турецький
На Буковині вогнеборці врятували чоловіка з палаючого підвалу
Сьогодні у Чернівцях попрощаються із воїном Віталієм Міглазовим
10 червня, 2025
Визначили релігійні організації, які можуть бронювати від мобілізації: у переліку є з Буковини
З російського полону звільнили трьох буковинців
Мідна мініатюра темплю та ігрова зона: яким буде громадський простір біля кінотеатру “Чернівці” - фото
ексклюзив
На Буковині розквітло найбільше в Україні поле півоній - милуватися ним можна протягом - десяти днів - відео
Це дуже важливе обладнання: у Чернівцях запрацював лінійний прискорювач
Соборна площа буде вже без гуманітарних наметів: їх швидко демонтовують