RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Протягом останніх двох тижнів на Буковині виникли проблеми із пальним. На заправках його немає, а якщо є, то з’являються кілометрові черги. Ціни на дефіцитне пальне також захмарні. Тож багато хто із буковинців їздить у Молдову для того, щоби заправити авто.

Кореспондентка "МБ" побувала на українсько-молдовському кордоні на пункту пропуску "Мамалига".



Щоправда, автомобілів там дуже мало. Лише час від часу проїжджають.



"Люди їдуть, щоби заправити автомобіль"

Як розповів начальник пресслужби 31 прикордонного загону, підполковник Сергій БРОВКО, на кордоні ажіотажу немає.

- Пункт пропуску "Мамалига" працює у звичному режимі. Середньодобовий показник перетину транспорту - близько 300 авто. Переважно вантажівки. Пасажиро-транспортний потік не збільшився. Пункт пропуску не є переповнений, ажіотажу немає. Люди їдуть у Молдову для того, щоби заправити своє авто, або ж просто до родичів у гості. На початку війни були масштабні черги, зараз такого немає, - розповідає Сергій Бровко.

До пункту пропуску під’їжджає авто. До водія підходить прикордонник та перевіряє документи.



– Їду до Молдови заправити авто, бо у нас із пальним колапс. Їду туди за пальним вперше, - каже чоловік років під сорок.

– Чоловік призовного віку може перетнути кордон?, – запитую у прикордонника.

– Кордон мають право перетинати ті чоловіки, які не придатні до служби, або ж вони є у базі системи "Шлях". Тоді ми можемо пропускати їх, - каже.

Впродовж десяти хвилин із боку Молдови під’їжджає мікроавтобус. Прикордонники просять водія показати, що в багажнику. Зі службовим собакою перевіряють, чи немає заборонених предметів. Нічого не виявили.



– Чого їздили в Молдову? – запитую.

– Я сам із Хотина. Займаюся волонтерством. Їхав для того, щоби заправити автобус,- пояснює.

– Яка вартість пального у Молдові?

– Якщо перевести на наші гроші, то виходить 40 гривень за літр, - пояснює чоловік.

Впродовж двох годин проїхали приблизно сім авто в бік Молдови та чотири в Україну.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
17-05-2022, 15:58
Коментарів 0 Переглядів 15 767

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Основне, чого бажала малеча, - щоб їхні батьки швидше повернулися додому з війни


Без «паєток» і «наступаючого»: з прийдешнім усіх! Блог Юлії Пацаранюк
Добігає кінця 2024 рік. Когось він потішив, інших засмутив, але більшість із нас він тримав у напрузі, випробовував на стійкість, давав приводи ставати сильнішими.
Асад  втік до Путлера, а куди втікатиме той? Блог Ярослава Волощука
Найвагомішою подією останніх двох тижнів стало несподівано швидке падіння режиму Башара Асада.
ВІДЕО Переглянути все відео

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.

Співпраця з агенцією нерухомості допоможе уникнути ризиків та швидко знайти ідеальне житло. Звертайтеся до професіоналів, щоб перетворити пошук нерухомості на легкий і приємний процес.

Голосування чернівчан лише підкреслює позитивний імідж автосалону та доводить, що справді American Wheels виправдовує довіру та розвиває автомобільну сферу в Україні.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.