RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Які правила вибору предметів інтер'єру при замовленні у фірмах офісних меблів? Декілька рекомендацій від ТОКА*

* На правах реклами
Офіс для сучасної людини – це другий дім. Тут проводять хоча б по 8 годин 5 днів на тиждень. А ще офісне приміщення вважається обличчям компанії. Кожен, хто приходить вперше, обов’язково оглядає інтер’єр.

Відповідно варто максимум уваги приділити оформленню приміщень. Працівникам та відвідувачам тут має бути комфортно та зручно. Сучасний асортимент переповнений різноманітними пропозиціями та фірми офісних меблів пропонують величезну кількість моделей. З вибором не виникне особливих складнощів, але ТОКА все ж нагадає декілька моментів.

Які правила вибору предметів інтер'єру при замовленні у фірмах офісних меблів? Декілька рекомендацій від ТОКА*


На які фактори варто звернути увагу?


Сучасний офіс має бути продуманим до дрібниць. Меблям потрібно приділити особливу увагу, тому краще запам’ятати певні моменти.

• Які саме меблі збираєтесь замовляти. В асортименті представлено досить багато готових варіантів. Їх без проблем можна купити та чекати доставку. Якщо у вас приміщення нестандартних розмірів чи оформлення чимось не влаштовує, тоді оформіть індивідуальне замовлення. Його прийдеться довше чекати, але так вдасться втілити свої побажання.

• При виборі меблів продумайте, на яку кількість працівників вони будуть розраховані. Звісно, заздалегідь передбачити точне розширення штату ніхто не може, але про запасні стіл та стілець можете попіклуватись (якщо дозволяє площа приміщення). Хоча можете обійтись і без цього, тільки потім прийдеться підбирати необхідні меблі.

• Загальний стиль оформлення – ще один важливий момент. Усі предмети інтер’єру мають між собою поєднуватись. Якщо є така можливість, зверніться за допомогою до спеціалістів. Вони краще у всьому розбираються. Якщо є час та бажання, можете це зробити самостійно.

• Відповідність площі приміщення. Заздалегідь усе детально поміряйте. А ще краще, намалюйте план на папері. Тут зручніше пересувати меблі, ніж це робити в реальному житті.

• Підбирайте меблі за призначенням. Не купуйте зайві елементи, щоб не загромаджувати простір. Останні роки тренд – купувати багатофункціональні меблі. Воно допоможуть економити простір і вигідно використовувати предмети інтер’єру за призначенням.

Оснащення офісу – важливий процес, де немає права на помилку. Кожна деталь має бути чітко продумана. З підказками ТОКА зможете забезпечити працівників усім необхідним, а ще створите затишну атмосферу, де працівникам та відвідувачам буде максимально комфортно.
Редактор: Марія Фернюк
19-05-2021, 09:30
Коментарів 0 Переглядів 695

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.