RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » «На наші дороги не лаявся хіба що лінивий»: які поломки на СТО в Чернівцях виявляють найчастіше

«На наші дороги не лаявся хіба що лінивий»: які поломки на СТО в Чернівцях виявляють найчастіше

З приходом весни водії все частіше скаржаться на проблеми з автомобілями. На станціях техобслуговування уже створюються черги з машин.

Про це йдеться у публікації газети "Молодий буковинець".



"Найчастіше – проблеми із ходовою, – розповів "МБ" майстер СТО Ігор Романюк. – Це елемент вашого авто, який потребує найбільшого догляду і частого обслуговування. Це зумовлено тим, що саме підвіски беруть на себе основні механічні удари об поверхню дороги, а система амортизації, що входить до складу ходової, поглинає вібрацію. Все залежить від стилю їзди та якості доріг, яких, на жаль у нас немає".

"Їм з високих джипів ці ями не страшні"

Чернівчанин Василь Григорович приїхав на СТО на вулиці Комунальників на 10-річному Volkswagen Golf.

"На наші чернівецькі дороги напевно ще не лаявся лише лінивий, – обурюється чоловік. – Що при Каспруку, що при тому Клічуку – доріг не було, нема і, швидше за все, не буде. Вони там всі лише про кишеню думають, а не про дороги. Звичайно, їм із високих "джипів" ці ями не страшні. У мене робота така, що без машини не обійтися. Тож доводиться щодня "вбивати" те авто, коли їжджу по ямах...".

Слюсар Роман встановлює чотири домкрати під автівку. Чоловік настільки швидко і впевнено проводить ці "маніпуляції", що не встигаєш і помітити, як за мить в машині відкручено колеса. Далі Роман несе колеса у майстерню, де замінює резину на літню та проводить балансування коліс.

"Міняти колеса водії почали ще з середини березня, – каже він. – Пригадуєте, було кілька теплих днів, після яких знову насунулись сніги? Зараз клієнтів, звісно, побільшало, бо погода сприяє".

Для заміни гуми й перевірки коліс Романові вистачило приблизно 20 хвилин. Після цього слюсар відправляє водія до іншого співробітника сервісного центру – Ігоря Романюка. Василь Григорович під’їжджає на підйомник та виходить з авто. Слюсар переконується, що машина не "сповзе", і піднімає її приблизно на 1,5 метра висоти.

"Почнемо з огляду маточини, – каже працівник, підійшовши до заднього колеса авто. – Якщо буде чутно сторонній звук, значить маточина технічно несправна".

Легкий стукіт у колесі відчувається. Слюсар береться розкручувати колесо.

"Далі оглядаємо гальмівні диски. Бачите, диск має бути гладенький. Проблеми немає", – заспокоїв чоловік.

Василь Григорович розраховується із працівниками СТО: заміна гуми й поверхнева діагностика автівки йому обійшлась у 400 гривень.

Як підготувати авто до весни

Працівники станції техобслуговування дали кілька порад, як правильно доглядати за автомобілем після зими.

"Перше, з чого варто почати – це огляд кузова, – розповідає Ігор Романюк. – Цієї зими вологи вистачило і людям, і автомобілям. Звісно, і солі та піску було достатньо на дорогах. Тому про стан кузова необхідно подбати особливо ретельно: змити пилюку і бруд, особливо з важкодоступних поверхонь".

"Щоб автівка зустріла теплий сезон у всій красі, а не в плямах іржі на лакофарбовому покритті, подряпини та відколи на кузові необхідно обробити спеціальними антикорозійними рідинами, – продовжує слюсар. – Чим вища температура повітря, тим швидше відбуваються хімічні реакції – зокрема, окислення. Тому за "плюсових" температур все таємне швидко стане явним. Завершальний етап – полірування захисним покриттям".

"Що ж до всього, що знаходиться під капотом, то мити і чистити цей простір самостійно не рекомендую, – продовжує Ігор. – Адже у сучасних моделях автівок занадто багато електроніки. А у старих складно передбачити стан проводів та контактів. Тому краще звернутися на професійну автомийку. А ось огляд двигуна – етап обов’язковий. Зимові перепади температури й велика різниця між температурою навколишнього середовища та робочих вузлів можуть спровокувати різні неприємності. Скажімо, втрату герметичності й підтікання робочих рідин через тріщини та розриви пластикових та гумових деталей".
Фахівець також радить водіям, зазираючи під капот, не забути перевірити стан акумулятора.

"Взимку, як відомо, двигун запускається з певними труднощами. Їздити доводиться, практично не вимикаючи фари, а в салоні постійно працює обігрівач. Усе це є додатковим і достатньо серйозним навантаженням для акумулятора. Щоб не їздити з "недозарядом" і тим самим не скорочувати ресурс роботи його, акумулятор варто підзарядити.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
21-04-2021, 09:05
Коментарів 0 Переглядів 1 263


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.