Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Вчені на порозі відкриття нових методів лікування людей з онкологією - з мінімальними побічними ефектами. Це може статися завдяки новому дослідженню, проведеному під керівництвом фахівців з академічного медцентру NYU Langone Health та онкологічного центру Perlmutter.

Відомо, що для деяких білків достатньо всього однієї мутації або зміни в інструкціях ДНК, щоб порушити баланс між нормальним функціонуванням і виникненням раку. І через це методи лікування, розроблені для боротьби з мутованими білками, можуть завдавати шкоди здоровим клітинам, тому що ці ж "мутанти" можуть занадто нагадувати нормальні версії білків, пише Nature Chemical Biology, передає УНІАН.

Під час дослідження вдалося описати розробку абсолютного нового біологічного препарату, який впливає на мутований раковий білок HER2, що мутував, і не атакує його нормальний аналог на здорових клітинах. Науковий журнал пише, що вчені отримали його з природних біологічних систем.

Ця методика, яка поки ще перебуває на ранніх стадіях, може призвести до нових методів лікування онкологічних хворих з мутаціями HER2 з мінімальними побічними ефектами. Під час дослідження на мишах вдалося значно знизити ріст пухлини, використовуючи власні методи вчених - без втрати ваги та видимої нудоти у тварини.

"Ми мали намір створити антитіло, яке може розпізнавати одиничну зміну в 600 амінокислотних будівельних блоках, що становлять відкриту частину білка HER2, що, згідно із загальноприйнятою думкою, дуже складно", - зазначив провідний автор дослідження, доктор філософії, професор кафедри біохімії та молекулярної фармакології в Медичній школі Гроссмана Нью-Йоркського університету Шохей Койде.

Для нього і команди виявлення різниці в одній амінокислоті стало справжнім сюрпризом, йдеться в матеріалі.

Повідомлення про здоров'я мають суто рекомендаційний характер. У випадку виникнення проблем — звертайтеся до лікаря. Не займайтесь самолікуванням.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
23-10-2024, 22:18

Інформація

Відвідувачі, які знаходяться у групі Гості, не можуть залишати коментарі до цієї публікації.
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Їх мали б закінчити до 1 листопада, але підрядник не вкладеться у терміни

Влада  змінюється – корупція незмінна. Блог Ярослава Волощука
Наша рідна, виплекана корупція часто видається страшнішою від ворога
Чому я сортую сміття і чому це не вигідно. Блог Людмили Осадчук
Почали з того, що окремо збирали органічне сміття і все інше.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.

Запрошуємо всіх разом підтримати та визначити кращі бренди Чернівців!

Одним з ключових напрямків центру є комп’ютерна діагностика різних органів та систем організму. Це сучасний метод, який дозволяє виявити проблеми на ранніх стадіях та запропонувати найкраще рішення для вашого здоров'я.

Голосування за номінантів триває з 1 жовтня до 15 листопада!

Аби спростити ваші пошуки та допомогти придбати золоту каблучку, яку точно дівчина з радістю одягне на палець і скаже бажане "Так!", ми з мережею магазинів "Ювелірна карта" зробили підбірку з п’яти найпопулярніших моделей обручок у 2024 році.