Компанія Microsoft запустила кампанію Keep your email private, у рамках якої на однойменному сайті відкрито звинувачує Google у вивченні змісту всіх електронних листів користувачів, пише газета The Telegraph.
Подібні дії Microsoft робить не вперше - у лютому вона запустила кампанію Scroogled!. В її рамках Microsoft критикувала Google за сканування текстів листів користувачів Gmail для таргетингу реклами - і, як наслідок, недотримання приватності даних користувачів.
"Якщо ви користуєтеся Gmail, Google сканує всі ваші відправлені та отримані повідомлення, виділяє ключові слова, які, на їхню думку, релевантні для вас, і потім використовує ці дані для таргетування реклами", - заявляє Microsoft. Очевидно, що компанія пропонує при цьому користувачам відмовитися від Gmail на користь власного сервісу Outlook. Окрім того, Microsoft закликала користувачів підписати петицію із закликом до Google відмовитися від практики сканування електронних листів в комерційних цілях.
Раніше кілька користувачів подали на адресу Google позов із звинуваченнями у порушенні таємниці приватного життя шляхом аналізу змісту листів, повідомляв Digit.ru. Однак Google не погодилася із звинуваченнями, зазначивши, що аналіз листування користувачів Gmail є початковим елементом технологічного процесу сервісу, на який користувачі погоджуються при реєстрації. Зокрема, аналіз змісту листування необхідний для фільтрації спаму, запобігання розсиланню комп'ютерних вірусів, здійснення сортування пошти, таргетингу реклами та інших цілей.
У Google відзначають, що автоматичний аналіз листування передбачено і політикою конфіденційності користувачів. "Ми не використовуємо для націлювання конфіденційну інформацію про раси, релігії, сексуальну орієнтацію, фінансові справи користувача", - заявив The Telegraph представник Google. Нарешті, Google підкреслює, що аналіз листування з метою розсилання цілеспрямованої реклами практикується всіма основними поштовими сервісами, такими як Yahoo, AOL, Hotmail.
За матеріалами dt.ua
5-11-2013, 19:50
0
1 025