Найдорожчим брендом у світі в 2013 році визнана компанія Apple.
Про це пише The New York Times з посиланням на звіт американського консалтингового агентства Interbrand.
Вартість бренду Apple експерти оцінили в 98,3 млрд доларів, що на 28% вище аналогічної оцінки минулого року.
Вперше за 14 років з першої на третю позицію в цьому списку опустилася компанія Coca-Cola.
Бренд подорожчав на 2%, однак цього виявилося недостатньо для того, щоб обійти виробника iPhone, який вже давно претендував на лідерство в рейтингу.
Крім того, свої позиції покращили компанії з інформаційно-технологічної сфери.
З четвертого на друге місце в списку піднялася корпорація Google. До десятки найдорожчих брендів світу увійшли Microsoft, Intel і Samsung.
Фахівці вважають, що склад найдорожчих брендів багато в чому обумовлений тим, що технологічні компанії "впливають на життя людей і те, як вони взаємодіють один з одним".